וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על ליאו מסי מתחמם: לאפורטה מאיים לתבוע את פ.ס.ז', "הזמן של ברצלונה אוזל"

המועמד המוביל לנשיאות מוטרד מ"חוסר הכבוד" שהצרפתים מפגינים כלפי בארסה ומבין: כדי להשאיר את הפרעוש, המועדון צריך לפעול מיידית

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה 0:2 על קורנייה בהארכה בגביע המלך/ספורט 1

ז'ואן לאפורטה, המועמד המוביל לנשיאות ברצלונה, טוען: ההצהרות הפומביות של אנשי פריז סן ז'רמן על הרצון והניסיון להחתים את ליאונל מסי בקיץ, הן לא ראויות, ועלולות להוביל לתביעה בבית הדין של פיפ"א.

"לומר בפומבי שהם הולכים להחתים את ליאו מסי, זה חוסר כבוד משווע כלפי ברצלונה. זה מגיע ממועדון שחצה את כל הגבולות, ולא בפעם הראשונה. נהיה חייבים לפנות בנושא הזה לאופ"א ופיפ"א כדי שיטפלו בנושא. פ.ס.ז' צריכה להפסיק בניסיונות החיזור אחרי מסי, היא צריכה להפסיק לדבר עליו".

לאפורטה מבין ש"בפריז מרשים לעצמם להתנהג ככה, רק כי בברצלונה אין נשיא עכשיו, אין איש חזק, אין יד מכוונת. אם יהיה איש חזק על ההגה, פ.ס.ז' לא תתנהל ככה יותר לעולם".

נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה עם ליאונל מסי ב-2010. David Ramos, AP
היו להם ימים יפים יחד, אבל ספק גדול אם הם יחזרו. מסי לצד לאפורטה/AP, David Ramos

האמירות של לאפורטה מגיעות על רקע ההתבטאויות של חלק משחקני ואנשי פ.ס.ז' בנוגע לאפשרות שמסי שמסיים את חוזהו בסוף העונה, יעבור לצרפת. בין היתר, אמר המנהל המקצועי לאונרדו כשנשאל על כך ש"שחקנים גדולים כמו מסי תמיד נמצאים בתכניות של פ.ס.ז'".

לטענת לאפורטה, ברצלונה חייבת להגיש למסי הצעה לחוזה חדש באופן מיידי. "למועדון חייבת להיות את היכולת להגיש לליאו הצעה טובה שהוא ישקול לקבל. זה תלוי במועדון. אני אבין כל תשובה שנקבל מליאו, אבל הוא צריך לדעת שיש הצעה על השולחן. זה צריך להיעשות באופן דחוף. ככל שהזמן עובר, נעשה מסובך יותר ויותר להגיע הצעה משכנעת. הוא כבר רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, ולברצלונה עדיין אין נשיא שיקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully