וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזר החדש של מכבי תל אביב: "קיבלתי הזדמנות גדולה, תהיה חוויה מעניינת"

רייניר רובמונד נרגש מההצטרפות לצוות האימון של ואן לוון: "העבודה בישראל תהפוך אותי למאמן טוב יותר. זה שונה מכל מה שהכרתי"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

רייניר רובמונד, שמונה אמש (שלישי) לעוזרו של פטריק ואן לוון במכבי תל אביב, נרגש לקראת המעבר לישראל. היום פורסם בהולנד ריאיון קצר עם שחקן העבר בן ה-48, שיעבוד לראשונה מחוץ לגבולות הולנד.

"אני יושב בבית ומחוסר עבודה כבר לא מעט זמן, מאז שעזבתי את פ.ס.וו איינדהובן. כשאחד המועדונים הגדולים בישראל פונה אליך, זאת הזדמנות גדולה", אמר רובמונד, שכבר הגיע ארצה ויצפה במשחק העונה הערב (20:45, ספורט 5) נגד מכבי חיפה מהיציע לצד מאמן השוערים החדש דניס חנטנאר.

רובמונד סיפר ש"הליגה הישראלית שונה מכל מה שאני מכיר. אני חושב שזו תהיה חוויה מעניינת מאוד. זה גם אומר שאזכה לעבוד לראשונה מחוץ להולנד, וזה יהפוך אותי למאמן שלם יותר וטוב יותר".

ריינייר רובמונד בימין כמאמן וילם 2. Soccrates Images, GettyImages
מסוקרן מהג'וב החדש. רובמונד/GettyImages, Soccrates Images

רובמונד ששימש לאחרונה כעוזרו של מרק ואן בומל בפ.ס.וו איינדהובן, קיווה לחזור לשתף איתו פעולה בקבוצה אחרת, אבל כשהבין שזה לא יקרה, נענה להצעה שהגיעה מואן לוון. "אני ומארק ואן בומל נמצאים בקשר תמידי. היו שיחות בנוגע להצטרפות לכל מיני קבוצות, אבל שום דבר לא היה קונקרטי", סיפר.

רובמונד, 48, שיחק בעבר באוטרכט, אלקמאר ודה שחראפשאפ, לפני שפרש ב-2009. מאז עבד במחלקת הנוער של אלקמאר, היה עוזר מאמן נבחרת הנוער של הולנד, עוזר מאמן ווילם (ולאחר מכן מאמן ראשי אחרי שהחליף את המאמן), ולאחר מכן עוזרו של מארק ואן בומל בפ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully