וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר של שלוש שנים וחצי: נגזר דינו של הכדורגלן ששכב עם בת 14

ביהמ"ש שלח את טיירל רובינסון לשהות מאחורי סורג ובריח. במשפט נחשף כיצד הוא וחברו פיתו נערות והשקו אותן בוודקה

תקציר: סאות'המפטון - ארסנל 3:1/ספורט 1

שחקן ארסנל לשעבר, שנמצא אשם בקיום יחסי מין עם קטינה בת 14 כשהיה בן 19, נשלח למאסר של שלוש שנים וחצי. טיירל רובינסון הודה בשורה של עבירות, ביניהן "הפצת תמונה לא ראויה", אחרי שפרסם תמונה של הנערה בסנפצ'אט.

רובינסון נעצר כבר לפני שנתיים. הוא הורשע בקיץ האחרון ואתמול (שלישי) גזר בית המשפט את דינו. מהפרטים שנחשפו, עולה שרובינסון וחברו קורי ברמן, פיתו שלוש נערות לבלות איתם בביתו של הכדורגלן, השקו אותן בוודקה ושכבו עם אחת מהן. אחת הנערות אושפזה בבית החולים בגלל הרעלת אלכוהול.

עוד עולה שרובינסון וחברו ידעו שהנערות בנות 14 ובהתכתבות עם אחת מהן, הכדורגלן כתב לה (בתרגום חופשי): "חחח אני חושב שאת מדהימה, אבל הגיל שלך הורג אותי". באחת ההתכתבויות בין שני הגברים, ברמן כתב לחברו: "אחי, אני מרגיש כמו פדופיל".

טיירל רובינסון במדי ברדפורד סיטי. GettyImages
כתב לאחת הנערות: "את מדהימה, אבל הגיל שלך הורג אותי". רובינסון/GettyImages

רובינסון, מגן-קשר מהיר, גדל במחלקת הנוער של ארסנל ושיחק איתה בליגת האלופות לנוער. הוא קיבל חוזה מקצועני, אבל שוחרר ב-2017 בלי ששיחק במדי הקבוצה הבוגרת של התותחנים. רובינסון חתם בברדפורד סיטי ששיחקה אז בליג 1 (הליגה השלישית בהיררכיה) ורשם עונה טובה, לפני שנעצר.

כשרובינסון נעצר לראשונה, ברדפורד השעתה אותו מכל פעילות. הוא לא חזר לכך אורך החקירה, אבל חוזהו לא הותר. בפברואר האחרון, כשהפרקליטות המקומית הודיעה שבכוונתה להעמיד אותו לדין, המועדון שחרר אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully