וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ההתאחדות לכדורגל דנו בשיתוף פעולה עם ההתאחדות של אתיופיה

הצדדים קיימו פגישת זום במגוון נושאים. יו"ר ההתאחדות חסון: "משחק ידידות בין שתי נבחרות הנוער של המדינות ייקבע בזמן הקרוב"

שיחת זום ההתאחדות לכדורגל של ישראל עם ההתאחדות לכדורגל של אתיופיה. ההתאחדות לכדורגל, צילום מסך
פגישת הזום/צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, המנכ"ל רתם קמר, חבר הנהלת ההתאחדות מני יאסו וראש אגף הנבחרות גיא פורטניאגין קיימו היום (רביעי) לראשונה שיחת זום עם מקביליהם בהתאחדות הכדורגל האתיופית שעסק בשיתוף פעולה בין שתי ההתאחדויות.

חסון פתח ואמר: "כידוע לכם, יש בישראל מאות אלפים מיהודי אתיופיה ועבורנו זה שיתוף פעולה כל כך ברור ונכון. זאת הזדמנות מצוינת מבחינתנו לעבוד יחד, לתרום האחד לאחר, לפתח את הכדורגל ואת הקשרים בין שתי ההתאחדויות והמדינות. נבחרות ישראל בכדורגל, הקבוצות בכל הליגות שאנחנו מפעילים, גברים ונשים, מתהדרות בלא מעט שחקנים מבטיחים מהעדה האתיופית וזאת ברכה נפלאה עבור הכדורגל שלנו מבחינה מקצועית וחברתית. משחק ידידות בין שתי נבחרות הנוער של המדינות ייקבע בזמן הקרוב, וכמובן שאתם מוזמנים להגיע אלינו ולבקר".

רתם קמר: "יש מגוון רחב של נושאים ותחומים - טכניים, מחלקות הנוער, טכנולוגיה ועוד - שנוכל לפתח יחד ולחלוק ידע. יחד עם התמיכה של אופ"א, שעודדה שיתוף פעולה בין ההתאחדויות כחלק מפרויקט UEFA Assist, שנועד לחבר בין התאחדויות אירופיות להתאחדויות בקונפדרציות אחרות, נוכל להוות דוגמה למיזמים מהסוג הזה".

נשיא ההתאחדות האתיופית, אסייס גירה: "אני מאמין בשיתוף פעולה ובהעצמת שתי ההתאחדויות והפרויקטים השונים. פיתוח הכדורגל באתיופיה הוא בעל חשיבות גדולה ברמה המקומית והעולמית, ועם הסיוע וההדרכה שלכם בהחלט נוכל להגיע להישגים".

המנהל הטכני של ההתאחדות האתיופית, תדרוס פרנקו: "אני משוכנע שהחיבורים שכבר יצרתם עם איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו וההתאחדות שלנו יובילו לשיתופי פעולה נוספים מצד לא מעט התאחדויות באפריקה. אנחנו מאוד רוצים להגיע לביקור בישראל וללמוד מכם במגוון תחומים כחלק ממזכר ההבנות עליו חתמנו, אנחנו בהחלט זקוקים לזה".

מני יאסו חתם את המפגש באופן נרגש: "המפגש הזה מאוד מרגש אותי באופן אישי ואני יודע כמה הכדורגל תורם מבחינה חברתית ולאומית. אני משוכנע כי החיבור הטבעי בין ההתאחדויות יוביל לפרויקטים משותפים שרק יעצימו את החיבור בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully