וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סגירת נתב"ג: נדחה המשחק בין מכבי תל אביב לאנאדולו אפס

26.1.2021 / 18:45

המשחק שהיה אמור להיערך ביום חמישי הקרוב ביורוליג ייערך במועד מאוחר יותר בשל סגירת שדה התעופה. הטורקים לא יכולים להגיע לישראל ולטוס בחזרה וזה המשחק הראשון של הצהובים שנדחה בשל ההנחיות החדשות של הממשלה

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
המשחק ייערך במועד מאוחר יותר. ווילבקין/דני מרון

המשחק של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס נדחה בשל ההנחיות של הממשלה וסגירת שדה התעופה בן גוריון. המשחק היה אמור להיערך במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג ביום חמישי הקרוב ביד אליהו, אבל בשל העובדה שלטורקים אין אפשרות לטוס לישראל וממנה המשחק ייערך במועד מאוחר יותר. זה המשחק הראשון של מכבי תל אביב ביורוליג שנדחה העונה. כעת תיבחן אפשרות להציב משחק ליגה דחוי של הצהובים במקום המשחק שנדחה ביורוליג.

אגב, האלופה הישראלית הייתה אמורה לחזור ארצה ממשחק החוץ שלה מול פנרבחצ'ה עם חברת פגסוס, מאחר וחברות ישראליות לא נוחתות מזה כעשור בטורקיה, אלא שבשל תקנות הממשלה נחיתת פגסוס בארץ לא תתאפשר. בסופו של דבר הוחלט כי מכבי תל אביב תמריא בטיסה לאתונה אחרי המשחק, שם ימתין לה מטוס של ישראייר שיחזיר אותה ארצה.

שיין לארקין שחקנה של אנאדולו אפס. דני מרון
אנאדולו לא קיבלה אישור להגיע לתל אביב. לארקין/דני מרון

מהיורוליג נמסר: "המשחק במסגרת המחזור ה-23 בין מכבי תל אביב לאנאדולו אפס נדחה בשל ההנחיות של ממשלת ישראל שלא מאפשרות לאנאדולו אפס להגיע לתל אביב, שם המשחק היה אמור להיערך. הטיסה של אנדאולו אפס לא קיבלה אישור מהרשויות בישראל לאחר שאלה נקטו באיסורים כדי להתמודד עם הקורונה. לפי הנחיות הקורונה, כל משחק יכול להיות משובץ בתאריך חדש עד שלוש פעמים במידה שיש תאריכים פנויים. הנהלת היורוליג תפעל מול הקבוצות כדי למצוא תאריכים מתאימים לשבץ את המשחקים. התאריך החדש יפורסם בפלטפורמות השונות של היורוליג ברגע שיאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully