וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: כנרת צדף עזבה את תפקידה כיו"ר האיגוד

תמשיך לשמש כחברת הנהלה: "מסיבות אישיות הזמן אינו מאפשר לי להמשיך ולכהן בתפקיד המצריך זמינות מלאה, בעיקר בשנה אולימפית"

יו"ר איגוד ההתעמלות כנרת צדף. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
דף חדש. צדף (צילום: איגוד ההתעמלות)/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

כנרת צדף, שכיהנה בשלוש השנים האחרונות כיו"ר איגוד ההתעמלות הודיעה היום (שלישי) על פרישתה מתפקיד יו"ר האיגוד והיא תמשיך לכהן כחברה הנהלת האיגוד.

בהודעתה לחברי הנהלת האיגוד כתבה היום: "לאחר לבטים ובלב כבד החלטתי לפרוש מתפקידי כיו"ר האיגוד, בשל העובדה כי מסיבות אישיות הזמן אינו מאפשר לי להמשיך ולכהן בתפקיד המצריך זמינות מלאה, בעיקר בשנה אולימפית. חוויתי, יחד עם עודד אברמסון שכיהן עמי כיו"ר מושתף, סיפוק רב בהישגים האחרונים של האיגוד בינהם אליפות אירופה, גיוס תקציבים נוספים, אירוח הגראנד פרי ב-2021, אירוח אליפות העולם באקרובטיקה ב-2024 ועוד והכל כתוצר של מעטפת ניהולית מקצועית. אני בטוחה שהאיגוד ימשיך ויצעד קדימה ויהיה גם בשנים הבאות בין האיגודים המובילים בישראל".

צדף תמשיך לכהן כחברת הנהלת האיגוד. מורן מסיקה מ"מ יו"ר האיגוד תכהן כיו"ר בפועל עד להתכנסות הנהלת האיגוד לבחירת יו"ר קבוע/ה. מאיגוד ההתעמלות נמסר: "בכל שנות פעילות כיו"ר הובילה כנרת צדף את האיגוד להישגים חסרי תקדים ואנו מודים לה כל כך ושמחים שבחרה להשיאר באיגוד כחברת הנהלה כשהמטרה העיקרית של האיגוד היא הצלחה והישגים במשחקים האולימפיים בטוקיו".

  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully