וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את נהריה, הפועל תל אביב גברה על אילת

אייזאה מיילס להט (31) והקבוצה של דדאס חזרה למסלול הניצחונות עם 76:98 על נועלת הטבלה. האדומים ניצחו 81:91 את הדרומיים

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דודי אוחיון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
משחק נפלא שלו. מיילס/אתר רשמי, דודי אוחיון, מנהלת הליגה

הסגרים השונים הובילו לדחיות במשחקי ליגת העל, והערב (רביעי) נערכים שני משחקי השלמה. במשחק מהמחזור ה-11, גברה הפועל תל אביב על הפועל אילת. במשחק מהמחזור ה-9, לא התקשתה הפועל חולון והביסה בקלילות 76:98 את עירוני נהריה.

seperator

הפועל חולון - עירוני נהריה 76:98

לאחר שחזרה לקרקע במחזור הקודם עם ההפסד להפועל חיפה, שבה הפועל חולון למסלול הניצחונות עם ניצחון משכנע על עירוני נהריה האומללה. האורחת הגיעה לאחר השינוי שעברה בסגל ולאחר שלא שיחקה בליגה במשך ארבעה שבועות וקיוותה לחזור מהיכל טוטו בחולון עם ניצחון שיוציא אותה לדרך חדשה. לצערה אייזאה מיילס היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, והקבוצה של דדאס הכריעה את המשחק למעשה כבר ברבע הראשון, אותו סיימה ביתרון 12:27. מקנזי מור הוליך את קלעי המפסידה עם 17 נקודות בהופעת הבכורה שלו, אך זה לא עזר לנועלת הטבלה שרושמת עוד הפסד.

קלעו לחולון: אייזאה מיילס 31 (12 מ-18 מהשדה), כריס ג'ונסון 18 ו-7 ריב', טיירוס מגי 14, סי. ג'יי. האריס 12 ו-5 אס', ווילי וורקמן 8 ו-11 ריב', פרדריק בורדיון 5, יוגב אחיון, ניב משגב וטל זך 2 כ"א.

קלעו לנהריה: מקנזי מור 21, מייקל יאנג 17, ג'רון בלוסומגיים 11, מאליק ניומן 10, ג'ו אלכנסדר 9, עידו דוידי ואור לאומי 3 כ"א, גיל גילנסקי 2.

המארחת פתחה בסערה וברחה ליתרון דו ספרתי כבר בפתיחה. השחקנים של שי סגלוביץ' לא הצליחו למצוא פיתרון לאייזאה מיילס מחולון שהפציץ מכל פינה במגרש בדרך ל-12:27 מקומי בתום הרבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני, כשנהריה ההמומה מנסה לעצור את הריצה החולונית, אך מנגד הקבוצה של דדאס רק קיבלה תיאבון. 29:52 אימתני לחולון בהפסקה.

אופי המשחק גלש גם למחצית השנייה, שם נהריה הצליחה להוריד מעט את ההפרש, אך לא באמת איימה על חולון ששייטה בקלילות לעבר ניצחון שישי העונה. 76:98 להפועל חולון בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ניצחון ביתי נאה להפועל תל אביב. ים מדר/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל אילת 81:91

ניצחון ליגה ראשון לאדומים מאז ה-13 בדצמבר, שהושג בעיקר בזכות איש אחד: ים מדר. הרכז הצעיר חזר חם מהפגרה עם אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, כשהוא מגיע לדאבל פיגרס כבר ברבע הראשון ומסיים עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים. גם רג'י אפשואו וגייב יורק הציגו יכולת משופרת, והקבוצה של יאניס קסטריטיס אולי תצא מכאן לדרך חדשה. מנגד, הקבוצה של אריאל בית הלחמי סופגת הפסד אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים.

הרבע הראשון עמד בסימן ים מדר. הרכז הצעיר עשה ככל העולה על רוחו, הגיע לדאבל פיגרס תוך זמן קצר ויחד עם רג'י אפשואו הוביל את הפועל תל אביב ליתרון 22:28 בתום הרבע, כשניבו ובראון מנסים לשמור את האורחת בעניינים. השליטה של האדומים נמשכה גם ברבע השני, כשגייב יורק ויונתן מור מצטרפים ומגדילים את היתרון לדו ספרתי. עם הירידה להפסקה עמד היתרון של הפועל תל אביב על 40:52.

הרבע השלישי לא היה שונה. הפועל תל אביב פתחה אותו בריצת 0:10 כשים מדר וג'יי פי טוקוטו ממשיכים ללהטט. ההפרש הגיע בשיאו ל-21, אבל התעוררות של קייסי פראתר צימקה ל-58:72 לקראת פתיחת הרבע האחרון. אילת עוד נלחמה וצימקה למינוס 7 בלבד, אבל האדומים החזירו את היתרון לדו ספרתי. 81:91 להפועל תל אביב בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 22 (5 אסיסטים, 6 איבודים), רג'י אפשואו 19, גייב יורק 16, יונתן מור 10, ג'יי פי טוקוטו 9, בר טימור 8, טייריק ג'ונס 7.

קלעו להפועל אילת: ג'וש ניבו 20, קייסי פראתר 15, מרקל בראון 13, ג'ו רגלנד 12, יונתן שולדבראנד 7, בר קרטר 6, חואקין שוכמן 4, רועי הובר וצוף בן משה 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully