וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הפלונטר עם ז'וזואה, החידה של אקולטסה

הפועל באר שבע מסופקת מהניצחון ומהמצב בטבלה אבל מאוכזבת מהשלישייה שלא לקחה את ההזדמנות (אקולטסה, ספורי, אגודלו), ומתלבטת מה לעשות עם ז'ו'זואה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי הניצחון הדחוק אמש (שני) על הפועל חדרה משער של המחליף דוד קלטינס. חצי הכוס המלאה כוללת את הניצחון עצמו ואת העובדה שבתום מחזור החזרה מפגרת הסגר השלישי ממוקמת הקבוצה במקום השלישי, בדיוק במקום שהיא אמורה להיות בסגל שלה אחרי מכבי חיפה ומכבי תל אביב. עוד בחצי הכוס המלאה שלהפועל באר שבע רק 3 נקודות פחות ממכבי תל אביב ולעומת זאת יש לה כבר פער משמעותי בן 7 נקודות על בית"ר ירושלים שממוקמת שביעית והיא מחוץ לפלייאוף העליון כרגע. עד כאן הדברים החיוביים.

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן הפועל חדרה דיא לבאבידי. דני מרון
כבר לא מוצאים דרך להוציא ממנו יותר. אקולטסה/דני מרון

בחצי הכוס הריקה נמצאת היכולת הלא טובה אמש, כאשר האכזבה הגדולה היא משחקנים שהיו צריכים לקחת את היעדרות ז'וזואה בשל הרחקה ולהוכיח שגם בלי הכוכב של הקבוצה, יש להם מה לתת. אלטון אקולטסה, רמזי ספורי וג'ונתן אגודלו שתופקדו כשלישייה הקדמית, לא תרמו יותר מדי לקבוצה ובמקום להשכיח את הקשר הפורטוגלי, הם רק העצימו את התלות בו.

אקולטסה הוא ממש חידה. לצד נתונים מרשימים בכל המדדים הספורטיביים והיכולת הטובה שהפגין בקמפיין האירופי, הוא ממעט לתרום להפועל באר שבע בליגת העל ובמועדון כבר לא מוצאים דרכים כדי להוציא ממנו יותר. גם ספורי שקיבל אתמול את מפתחות הקבוצה בעמדה של ז'וזואה, לא השפיע על המשחק והמשחק עבר לידו. אגודלו, שחיכה זמן רב לפתוח וסבל בשל העובדה שיוסי אבוקסיס ספר אותו כזר שישי, שלא יכול לשחק מאחר שמאמן הפועל באר שבע העדיף את חמשת האחרים ב-11, נהנה אמש מהעובדה שמריאנו בארירו כבר נחשב לישראלי ובכל זאת החלוץ הקולומביאני נבלע לגמרי בין בלמי הפועל חדרה. אל השלישייה הזו אפשר להוסיף את מרסלו מלי שממשיך לקבל את חולצת ההרכב, אבל סובל מהרבה עליות וירידות באיכות המשחק שלו.

בהפועל באר שבע רוצים להתחזק בחלון הנוכחי ויחכו לסיום סגירת השמיים בניסיון להנחית שחקן כנף זר.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 0:1 על הפועל חדרה במשחק החזרה לטרנר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע דוד קלטינס עם רמזי ספורי. דני מרון
יש נקודות אור, אבל איפה ספורי?/דני מרון

בתוך כך במועדון יבדקו הבוקר את מצב ברכו של מיגל ויטור שנפגע במהלך המחצית השנייה וביקש להתחלף. ההערכה אמש היתה כי מדובר רק במכה יבשה עליה יוכל הבלם להתגבר כדי להיות כשיר למשחקים מול מכבי תל אביב בשבוע הבא בליגה ובגביע המדינה ואולי הוא אף יפתיע וישחק כבר מחרתיים מול בני סכנין. לעומת ויטור, נראה כי הפציעה של מרואן קבהא חמורה יותר והוא די חזר אחורה אחרי שכבר החלים מהפציעה שלו ופתח אמש לראשונה אחרי תקופה ממושכת.

החלטה שיצטרך לקבל יוסי אבוקסיס היא האם לשתף את ז'וזואה במשחק מול בני סכנין ביום חמישי. שינוי סדר המשחקים בשל פגרת הסגר השלישי שוב מכניס את הפועל באר שבע וז'וזואה לפלונטר, שכן אם יקבל כרטיס צהוב מחרתיים, הוא יפסיד את משחק הגביע בעוד שבוע וחצי מול מכבי תל אביב. לא מן הנמנע שבהפועל באר שבע יעדיפו לא לסכן את ז'וזואה ויחליטו שהוא לא ישחק מול בני סכנין.

בקבוצה ימתינו הבוקר לדו'ח של השופט נאאל עודה שהרחיק את עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה בכרטיס אדום עם הירידה להפסקה בין המחציות. ברדה הכחיש בפני אנשי הפועל באר שבע שהתחצף, הקניט והתגרה בעודה אך יחד עם זה ברור כי ההערות שלו כלפי השופט נשמעו לו כמעליבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully