וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת האנגלית מבקרים את צ'לסי: "זהות? החתמת למפארד התבררה כאשליה"

באנגליה מנתחים וטוענים: פיטוריו של המאמן, שגם שיחק במועדון 13 שנה, מלמדים על ניתוק בין מקבלי ההחלטות לבין אוהדי הקבוצה

תקציר: לסטר - צ'לסי 0:2/ספורט 1

שיחת היום בתקשורת האנגלית ממשיכה להיות פיטוריו של פרנק למפארד מצ'לסי. בעוד היכולת של הקבוצה העונה הייתה רחוקה מלהשביע רצון, כמו גם התוצאות, בכל זאת הופנו לא מעט חיצי ביקורת בממלכה לכיוון הנהלת המועדון, בעיקר לעברו של הבעלים רומן אברמוביץ'.

בדיילי מייל תקפו את בעלי הקבוצה וטענו שבעצם פיטוריו של למפארד, שמזוהה מאוד עם המועדון בעיקר בשל תקופתו כשחקן במדי הבלוז, צ'לסי למעשה ויתרה על הזהות שלה והוכיחה כי יחד עם הוויתור על המאמן, ויתר המועדון גם על החיבור עם אוהדי הקבוצה ועל פיתוח שחקני מחלקת הנוער של המועדון.

פרנק למפארד, מאמנה המפוטר של צ'לסי. Richard Heathcote, GettyImages
"לא כל המאמנים המעוטרים באירופה התחילו את דרכם בצורה חלקה". למפארד/GettyImages, Richard Heathcote

"בעונה שעברה, הבעלים המילארדר רומן אברמוביץ' החליט ללכת לכיוון קצת שונה ומינה את למפארד הצעיר", נכתב. "למשך תקופה קצרה, נושאים כמו זהות המועדון נתפסו כמשהו חשוב. עם זאת, המהלך הזה התברר כאשליה, או אולי כטריק שיווקי להתחמק מהמצב המביך בנוגע לעונש שספגה הקבוצה ב-2019 וההגבלות בכל הנוגע להעברות שנלוו לכך".

בכתבה נטען כי "לא כל המאמנים המעוטרים באירופה התחילו את דרכם בצורה חלקה". בנוסף הוזכר כי לאחר מכירתו של אדן הזאר, שהיה אז הכוכב הגדול של הבלוז, לריאל מדריד התחושות במועדון היו קשות, והגעתו של אישיות כמו פרנק למפארד, שנחשב לאגדה בצ'לסי, הרימה את מצב הרוח.

בנוסף, התייחסו בכתבה לקידום הצעירים של למפארד: "המאמן האנגלי הראשון בתקופת אברמוביץ' דאג לקדם את מייסון מאונט, ריס ג'יימס וטמי אברהם. בנוסף גם פיקאיו טומורי, בילי גילמור וקאלום הדסון-אודוי עשו צעד משמעותי קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully