וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: טוטנהאם בשמינית לאחר 1:4 בחוץ על וויקומב

הקבוצה מליגת המשנה שמרה על 1:1 עד הדקה ה-86 מול התרנגולים, אך ווינקס (86) ואנדומבלה (88 ו-90+3) שלחו אותה לשלב הבא. ספרד: בילבאו הביסה 1:5 את חטאפה

תקציר: וויקומב - טוטנהאם 4:1/ספורט 1

טוטנהאם השלימה את העבודה ועלתה הערב (שני) לשלב שמינית גמר הגביע האנגלי לאחר שניצחה 1:4 בחוץ את וויקומב מהצ'מפיונשיפ. על אף התוצאה, השחקנים של ז'וזה מוריניו ממש לא ליקקו דבש מול היריבה, שהוליכה 0:1 בדקה ה-25 משער של פרד אוניידימנה, ועל אף שספגה שער שוויון על סף הירידה למחצית, היקשתה מאוד על האורחת מהפרמיירליג.

הספרס עלו בהרכב משני, וכאמור נקלעו לפיגור בדקה ה-25. שער השוויון של הוולשי לא הקל את העבודה על טוטנהאם, שהכניסה את הארי קיין כמחליף בפתיחת המחצית השנייה. האורחת הצליחה להפוך את התוצאה רק בדקה ה-86, מרגלי הארי ווינקס. החל מרגע זה, התפרקה וויקומב, ואיפשרה לטוטנהאם לכבוש עוד שני שערים מרגלי טנגואיי אנדומבלה (87 ו-90+3) בדרך לרבע הגמר.

שחקן וויקומב אדבאיו אקינפנווה. רויטרס
וויקומב לא ויתרה, אך בסופו של דבר טוטנהאם בשמינית הגמר. אדבאיו אקינפנווה/רויטרס
שחקן אתלטיק בילבאו ראול גרסיה עם מיקל בלנסיאגה, איקר מוניאין. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בילבאו בכושר נהדר/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

* ספרד: לאחר הזכייה בסופרקופה ועליית השלב בגביע המלך, שבה אתלטיק בילבאו לליגה הספרדית והמשיכה בכושרה הנהדר כשהביסה בביתה 1:5 את חאטפה האומללה. האורחת עוד הוליכה 0:1 משער של קוקו כבר בדקה הראשונה. עם זאת, ראול גרסיה השווה בדקה ה-12, חיימה מאטה החמיץ פנדל עבור חטאפה, והמומנטום התהפך. בילבאו עלתה עם הסכין בין השיניים למחצית השנייה ונהנתה משערים של יראי אלבארס (50), ראול גרסיה עם שערו השני במשחק (61), אלחנדרו ברנגר (75), כשאוסקר דה מרקוס קינח עם החמישי בדקה ה-82.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully