וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד נפרד מצ'לסי: "תודה להנהלה ולשחקנים, גאה בהישגים שהשגנו"

מאמן הבלוז היוצא פרסם מכתב פרידה מהמועדון בו אימן בשנה וחצי האחרונה: "מאוכזב שלא תהיה לי הזדמנות לקחת את המועדון קדימה"

תקציר: לסטר - צ'לסי 0:2/ספורט 1

לאחר שפוטר מוקדם יותר היום (שני) העלה מאמן צ'לסי היוצא פרנק למפארד פוסט פרידה לאינסטגרם מהקבוצה אותה אימן בעונה וחצי האחרונה. למפארד, שגם העביר 13 שנים במועדון כשחקן, סיכם את התקופה שלו בבלוז, והודה לאוהדים ולאנשים איתם עבד.

"זו הייתה פריביליגיה עצומה וכבוד גדול לאמן את צ'לסי", כתב למפארד. "מדובר במועדון שהיה חלק עצום מחיי למשך תקופה כה ארוכה. קודם כל אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה המדהימה שהעניקו לי ב-18 החודשים האחרונים. אני מקווה שהם יודעים עד כמה זה משמעותי עבורי".

מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
נפרד מהמועדון באינסטגרם. למפארד/רויטרס

למפארד התגאה בקידום השחקנים הצעירים: "כשלקחתי את התפקיד, הבנתי מה האתגרים שעומדים בפניי בתקופה שהייתה קשה לכל מועדון כדורגל. אני גאה בהישגים שהשגנו, ואני גאה בשחקני מחלקת הנוער שעשו את צעדיהם הראשונים בקבוצה הבוגרת והראו יכולת מצוינת. הם העתיד של המועדון".

מאמן הבלוז לשעבר המשיך: "אני מאוכזב שלא תהיה לי הזדמנות לקחת המועדון קדימה העונה ולהביא אותו לרמה הבאה. אני רוצה להודות לרומן אברמוביץ', להנהלה, לשחקנים, לצוות ולכל עובדי המועדון, על העבודה הקשה, על המסירות, במיוחד בזמנים החריגים והמאתגרים שאנחנו עוברים. אני מאחל למועדון הצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully