וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא יודע למה מצפים, בהרכב כזה קשה לנו הרבה יותר"

25.1.2021 / 22:21

מאמן הפועל באר שבע לא אהב את היכולת של שחקניו, אבל מרוצה מהניצחון. על חיזוק אפשרי: "לא נביא שחקנים שלא ישדרגו אותנו"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע נשמה לרווחה הערב (שני) לאחר שהקבוצה הציגה משחק לא טוב מול הפועל חדרה ובכל זאת יצאה עם ניצחון 0:1 משער של דוד קלטינס בדקה ה-75. הקבוצה של יוסי אבוקסיס חזרה לאצטדיונה הביתי טרנר לראשונה מאז שנסגר לשיפוצים לפני שבעה חודשים. מיגל ויטור ומרואן קבהא ששבו בתקופה האחרונה מפציעות הוחלפו כשהם מדדים ובבאר שבע יקוו שהפציעות שלהם לא חמורות. בנוסף, עימות חריג נרשם בין שופט המשחק נאאל עודה לבין עוזר מאמן המארחת אליניב ברדה, שהורחק בסופו של דבר ועלה ליציע.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "זה משחק קשה מאוד, במיוחד כשחסרים לנו כל כך הרבה שחקנים ובראשם ז'וזואה שהוא אולי השחקן הכי טוב שלנו. היו עוד שחקנים שיצאו באמצע. להשיג את הניצחון זה היה הכי חשוב. כשכל כך הרבה שחקנים חסרים בחלק הקדמי קשה ליצור תיאום. אני שמח על הניצחון כי זה ניצחון של אופי וצריך לדעת לנצח גם במשחקים כאלה. לא יודע למה מצפים, אולי אתם חיים במקום אחר כולכם. אני יודע מה אנחנו שווים בהרכב החזק שלנו. בהרכב כזה קשה לנו הרבה יותר. אם אנחנו במקום השלישי למרות הכול זה טוב מאוד".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם אור דדיה. דני מרון
"אם אנחנו במקום השלישי, זה טוב מאוד". אבוקסיס עם דדיה/דני מרון
עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
הורחק במחצית. ברדה/דני מרון

על ז'וזואה, שלא שיחק היום בשל הרחקה: "הוא שחקן ברמה אחרת, אני לא אגיד את זה בכל שבוע. אין מה לעשות. אני מודאג מהרבה דברים פחות טובים. היו כמה דקות שהיינו טובים והגענו למצבים מסוכנים. ז'וזואה באמת שחקן ברמה אחרת, אבל מי שמשחק צריך לדעת לתת תוצרת. מצד אחד אומרים הפועל באר שבע ומצד שני אומרים שיש לנו רק שחקן אחד בקבוצה. אין לנו מספיק שחקנים יצירתיים כרגע. אנחנו יודעים את מקומנו ויודעים שאנחנו צריכים להשתפר. לנצח כך עם הרכב חסר ושני שחקנים שנפצעו באמצע. למרות זאת ניצחנו".

על קלטינס: "הוא הצטרף יפה להתקפה, גם שבירו היה מעורב בשער וגם הוא, הם שני מחליפים. אני שמח בשביל דוד כי הוא בחור שעובד קשה ובחור יוצא מן הכלל. מגיע לו השער הזה".

לגבי חלון ההעברות: "יש לנו שחקנים טובים בקבוצה, ז'וזואה הוא מעל כולם, אבל הוא לא זכה לבד בגביע ולא עושה הכול לבד. אנחנו צריכים לעשות אולי שני שינויים בינואר, אנחנו עובדים על זה ומנסים. יש רצון גדול מאוד של כל המועדון להתחזק בשחקנים טובים. לא הכול תלוי בנו ולא נביא שחקנים שלא ישדרגו אותנו".

שחקן הפועל באר שבע דוד קלטינס עם רמזי ספורי. דני מרון
"חיכינו לטרנר". קלטינס עם ספורי/דני מרון

כובש השער דוד קלטינס: "חיכינו לחזרה לטרנר, לקח קצת זמן. זה אצטדיון ביתי מאוד ואני שמח שלקחנו את הנקודות היום. אני הכי אוהב לשחק בקישור, אבל כל עוד אני משחק אין לי בעיה לשחק איפה שצריך. גם באימונים אני תמיד נותן 100% ומנסה להוכיח שמגיע לי לשחק. יש לנו קבוצה טובה ומאמן שלוקח את ההחלטות הכי נכונות מבחינתו. אני אמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח לו שמגיע לי. לא היה משחק טוב שלנו, ז'וזואה היה חסר ואנחנו יודעים כמה הוא חשוב. היה משחק לא קל. חזרנו אחרי תקופה שהיו רק אימונים ועכשיו אנחנו נכנסים לתקופה עמוסה ואני בטוח שממשחק למשחק נשתנה. המספרים מדברים בעד עצמם, ז'וזואה מבקיע ומבשל הרבה. הוא תורם לנו הרבה מאוד".

מאמן הפועל חדרה שרון מימר. דני מרון
"בטוח שחדרה תצא למקומות יפים". מימר/דני מרון

מאמן חדרה שרון מימר: "אתם ממעיטים מהערך של הפועל באר שבע, הם שחקנים שעשו מסע מופלא באירופה. חדרה גרמה לבאר שבע להיראות לא טוב ועשינו משחק טוב. הגענו ליותר מצבים מבאר שבע, אבל ספגנו שער של מזל ולפעמים המזל מכריע את המשחקים. היינו צריכים להיות יותר מרוכזים במצבים שלנו. היינו מוכנים אל המצב של השער ולצערנו זה נכנס. אם לא מבקיעים, אז לפעמים גם סופגים לצערי. השחקנים באו והראו שיש קבוצה טובה למרות שאנחנו במקום לא טוב בטבלה. אני בטוח שחדרה תצא למקומות יפים. יש פה חומר לא פחות טוב מאשר לעשר קבוצות בליגה ואנחנו נצא עוד לדרך חדשה".

טל כחילה: "אני שמח שפתחתי וקיבלתי את ההזדמנות. אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. הראינו שחדרה קבוצה חזקה. מבחינה הגנתית עמדנו מצוין, עשינו הכול מדויק וחוסר ריכוז של שנייה וחצי וספגנו. כרגע חדרה באמת קבוצה גדולה, יש פה שחקנים מצוינים שהיו בקבוצות גדולות. השאיפה שלי היא קודם כל להצליח כאן ואז נחשוב קדימה. התגעגעתי לחום, למשפחה ולכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully