וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגארד קיילין לוקאס חתם עד לסיום העונה

26.1.2021 / 12:05

הגארד (31, 1.85), שרשם העונה 21.1 נקודות למשחק בנהריה וקיבל הודעה כי הוא רשאי לעזוב, יצטרף ליריבתה על המקום בליגה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה נגד הפועל ירושלים בשישי

מכבי חיפה ועירוני נהריה נלחמות אמנם ראש בראש יחד עם עוד מספר קבוצות נגד הירידה מליגת העל, אבל בינתיים שחקן מרכזי עובר מהאחת לשנייה. קיילין לוקאס, אולי המצטיין של הקבוצה מעין שרה, חתם היום (שלישי) בשורות מכבי חיפה, והוא צפוי לשחק בשורותיה כבר במשחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום שישי.

שחקן עירוני נהריה קיילין לוקאס. דני מרון
נהריה הסכימה לשחרר למכבי חיפה. לוקאס/דני מרון

לוקאס (31, 1.85) קיבל לפני שבוע הודעה מאנשי נהריה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה, כמה ימים בלבד אחרי שהסגולים דחו הצעה של קבוצת אייפון בלדיספור הטורקית לקלוט אותו. בנהריה צירפו את מאליק ניומן ומקנזי מור בעמדות הגארדים והחליטו לשחרר את לוקאס, שרשם העונה 21.1 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק, ובמכבי חיפה ניצלו את האפשרות כדי לקלוט אותו. משחקו הטוב ביותר העונה של לוקאס הגיע בניצחון היחיד של נהריה, נגד חיפה, אז קלע 31 נקודות ומסר 8 אסיסטים.

הירוקים, שניצחו פעם אחת בלבד ב-10 משחקים מתחילת העונה, יחזיקו לאחר צירופו של לוקאס לא פחות משישה זרים בסגל, כשעם שובו של כריס דואו צפוי אחד השחקנים לעזוב. הפער בין חיפה ונהריה לבין הקו האדום עומד בינתיים על ניצחון אחד בלבד, אך הפועל תל אביב שיחקה פחות משחקים מהשתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully