וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד פוטר מצ'לסי, תומאס טוכל צפוי להחליפו

עודכן לאחרונה: 25.1.2021 / 13:52

המאמן שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה המאכזבת. הגרמני שפוטר מפריז סן ז'רמן צפוי לקבל את המינוי מיידית. רומן אברמוביץ': "זו הייתה החלטה קשה מאוד, אבל הבנו שהכי נכון יהיה להחליף מאמן"

תקציר ה-0:4 של צ'לסי על מורקמב/ספורט1

פרנק למפארד פוטר היום (שני) תפקידו כמאמן צ'לסי אחרי כשנה וחצי על הקווים. מעמדו של שחקן העבר האגדי היה מעורער כבר זמן רב בגלל תוצאות לא מספקות והעובדה שלמרות רכש מאסיבי בקיץ, הבלוז ניצבים במקום התשיעי בלבד בפרמיירליג ומרוחקים ממאבק האליפות.

רומן אברמוביץ' הבעלים הכל יכול של צ'לסי התייחס להחלטה ואמר: "זו הייתה החלטה קשה מאוד למועדון, לא בגלל שיש לי יחסים מצוינים עם למפארד, אלא בגלל שיש לי הרבה כבוד אליו. הוא בנאדם עם אינטגריטי ויש לו מוסר עבודה גבוה. אולם, לאור הנסיבות, האמנו שהכי טוב יהיה להחליף מאמן. אני מודה לו ומאחל לו הצלחה בהמשך. הוא סמל במועדון הזה ואי אפשר יהיה לבטל את מה שהוא עשה, הוא תמיד יהיה מקובל בברכה בסטאמפורד ברידג'".

על פי כל הדיווחים האחרונים, תומאס טוכל המאמן הגרמני שפוטר מפריז סן ז'רמן, הוא המועמד המוביל להחליף את למפארד והוא צפוי לחתום לארבע שנים וחצי. טוכל פוטר למרות שהוליך את פריז לאליפות ועד לגמר ליגת האלופות בעונה החולפת, אך התקשה להשתלט על ניימאר.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
הניצחון על מורקאמב בגביע לא עזר לו. למפארד/רויטרס

למפארד הוא אחד מגדולים צ'לסי בכל הזמנים וב-13 השנים שלו במדים הכחולים הוא זכה איתה ב-3 אליפויות, 4 גביעים, 2 גביע הליגה, ליגת האלופות והליגה האירופית. הוא התחיל את קריירת האימון של בדרבי קאונטי והוביל אוה להצלחה יחסית, מה שסלל את דרכו לסטמפורד ברידג' בקיץ 2019.

בעונה שעברה למפארד הצעיד את הבלוז למקום הרביעי ולכרטיס לליגת האלופות ובקיץ המועדון הוציא למעלה מ-200 מיליון ליש"ט על רכש שכלל בין היתר את בן צ'ילוול, טימו ורנר, קאי האברץ וחכים זייש. הציפיות היו גבוהות, פתיחת העונה הייתה סבירה, אבל שורה של תוצאות רעות החל מדצמבר, גרמו למעמדו של המאמן להתערער מאוד.

ב-84 משחקים תחת למפארד בכל המסגרות, צ'לסי רשמה 44 ניצחונות, 17 תוצאות תיקו ו-23 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully