וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הספורט והמנהלת התערבו: ירושלים ונס ציונה יחזרו לישראל בטיסות פרטיות

25.1.2021 / 10:50

שתי הקבוצות יקבלו עזרה במימון הטיסות הפרטיות אחרי המשחקים שלהן באירופה, פרנקל: "ראינו חובה לעשות את זה"

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. דני מרון
סיטואציה קשה. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

בשורות טובות להפועל ירושלים ועירוני נס ציונה. מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל, ביחד עם משרד הספורט, התגייסו לעזרתן של הקבוצות לאור סגירת נמל התעופה בן גוריון והעובדה כי הן אינן יכולות לחזור לארץ בטיסה רגילה. מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל יישאו בחלק מעלויות שתי הטיסות הפרטיות שצפויות להחזיר את הקבוצות לישראל. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל אמר: "ראינו חובה לעשות הכל ולעזור לקבוצות שמייצגות את ישראל במפעלים רשמיים של פיב"א לחזור לארץ. אני מודה לאיגוד הכדורסל ומשרד הספורט על שיתוף הפעולה המהיר".

כזכור, כעבור כמה שעות נוצרה בהפועל ירושלים ועירוני נס ציונה סיטואציה בעייתית. השתיים בצרפת ובפולין בהתאמה כשהן לא היו יכולות לחזור לישראל לאחר קיום המשחקים שלהם, וזאת לאור ההחלטה של ממשלת ישראל לסגור את נמל התעופה לטיסות החל ממחר (שלישי) בחצות. למכבי תל אביב מתכוננת לטוס לטורקיה למשחק נגד פנרבחצ'ה, אבל היא תשוב משם בטיסה פרטית בזכות הסכם החסות שחתמו בתחילת השנה עם חברת "ישראייר"

ירושלים, שהמריאה ביום ראשון לצרפת לקראת המשחק הקריטי שלה נגד לימוז' במסגרת ליגת האלופות של פיב"א מחר (19:30, 5PLUS), הבינה רק לאחר שהגיעה ליעדה כי לא תהיה לה אפשרות לשוב לארץ בטיסה המקורית שלה אלא רק בטיסה פרטית. בקבוצה סיפרו כי אם היו מודעים לסיטואציה לפני ההמראה למשחק, יכלו לעדכן את ראשי ליגת האלופות ולדחות את המשחקים, אך לאחר שכבר הגיעו לצרפת, לא יוכלו לשוב לארץ לפני המועד.

שחקן אנאדולו אפס אדריאן מורמן. טוויטר, אתר רשמי
הם יגיעו בטיסת שכר. שחקני אנאדולו אפס/אתר רשמי, טוויטר

נס ציונה תחל מחר (16:00, 5PLUS) את הופעותיה בשלב הבתים ביורופקאפ, שייערך כולו בבועה בפולין, וראשיה לחוצים מאוד מהסיטואציה שנוצרה, ובוחנים את כל האפשרויות העומדות בפניהם. אם סגירת נמל התעופה תיערך רק שבוע, ייתכן שהכתומים יתעכבו מעט בפולין ויחזרו במועד מאוחר יותר.

שתי הקבוצות נמצאות בקשר ישיר עם איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, כשבאיגוד הכדורסל נמצאים בקשר ישיר עם משרד הספורט שמנסה לסייע לקבוצות. שתי הקבוצות העריכו כי עלות טיסה פרטית לישראל היא בין 200 ל-300 אלף שקלים, סכום שעבור כל אחת מהן, במיוחד לנס ציונה, הוא משמעותי ביותר.

אנאדולו אפס, שתתארח ביום חמישי אצל מכבי תל אביב במסגרת היורוליג, תגיע ארצה מחרתיים בטיסת שכר פרטית, ולכן היא לא צפויה להיתקל בשום קושי להיכנס לישראל ולצאת ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully