וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באחד מאנשי הפועל חיפה מנסה לתקוף את יו"ר הפועל חולון

25.1.2021 / 10:06

איתן לנציאנו התנצל על הדברים שאמר לאלעד חסין ופרסם סרטון: "רק בזכות תושייה של אחד המאבטחים יצאתי משם בשלום"

עימות בין אנשי הפועל חיפה ליו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו/באדיבות המצולמים

יו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו, הגיב הבוקר (ראשון) לטענות של הפועל חיפה לפיהן הוא קרא לעבר מאמן היריבה אלעד חסין "אתם קבוצה קטנה" ו"אתה מאמן קטן". לנציאנו גם פרסם סרטון בו נראה איש מהפועל חיפה מנסה לתקוף אותו.

לנציאנו פרסם היום הודעה ובה נכתב: "לא יודע אם לצחוק או לבכות מההודעה הרשמית של הפועל חיפה מה שעולה לי בראש זה שככל הנראה יש לחולון בכלל ולי אישית אולי יכולת להעלות מודעות ולכן יצאה הודעה 'דרמטית' ו'חסרת תקדים' על הקנטה ספורטיבית שאולי לא הייתה צריכה להיאמר אבל עדיין ללא שום ניחוח גזעני או מילות גנאי מה שלא מנע מהם לצאת לתקשורת עם ההודעה ההזויה וחסרת פרופורציות. התגובות של המועדון ושל המאמן שלה מדברות בעד עצמן וכל אחד שיעשה את החושבים שלו.

"מבחינתי זה היה ונגמר וכמו שאמרתי כבר היה אפשר לוותר על האימרה, אבל מכאן ועד לפסטיבל שהם עשו מזה הדרך ארוכה מאוד. לסיכום אני מצרף סרטון שמראה בעל תפקיד בחיפה שמנסה לתקוף אותי פיזית ורק תושיה של מאבטח מנעה ממנו פגיעה פיזית בי, לא רואים בסרטון אבל יש עוד כמה בעלי תפקיד שלהם שניסו לתקוף אותי ותודות לחברים טובים ומאבטחים יצאתי משם בשלום. כן אלה שחרטו על דגלם התנהגות 'ספורטיבית' מככבים בסרטון ... ממשיכים הלאה".

איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון. יותם רונן
פרשה לא נעימה. לנציאנו/יותם רונן

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "אנו מגנים בכל תוקף את התנהגותו של יושב ראש הפועל חולון מר איתן לנציאנו בסיום המשחק אמש. מר לנציאנו ירד לאחר המשחק מהיציע בו ישב, קילל וגידף ללא הפסקה באמירות של "מועדון שלא ישרוד בליגת העל", "מועדון קטן", "מאמן קטן" ועוד. השיא היה בהתבטאויותיו הקשות מול מאמן הפועל חיפה אלעד חסין, שניות לפני הראיון בערוץ הספורט בעקבות הניצחון, במקום שמר לנציאנו בכלל לא אמור להיות בו, שכל מטרתו הייתה להלהיט את האווירה".

"על אף התערבות אנשי האבטחה, שהובילו את לנציאנו לעבר אחת היציאות באולם, המשיך יושב הראש לגדף בקול רם. חבל לנו שמי שיושב בדירקטוריון המנהלת שאמור לשמש דוגמא בוחר להתנהג בצורה חסרת מעצורים ובהתנהלות שאינה מקובלת בשום ארגון. בכוונת מנכ"ל המועדון להוציא במהלך היום מכתב תלונה חריף למנכ"ל מנהלת ליגת העל בכל האמור בהתנהגותו של מר לנציאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully