וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האליפות בדרך, אולי גם שיא הנקודות. אתלטיקו מדריד דורסת

הרוחיבלאנקוס עשויים להגיע ל-50 נקודות אחרי חצי עונה, הנשיא אנריקה סרסו מאושר: "לואיס סוארס החלוץ הכי טוב באירופה"

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מי מסוגל לתפוס את אתלטיקו?/רויטרס

ברצלונה חוזרת לעצמה, ריאל מדריד עדיין במקום השני, אבל בנקודת הזמן הנוכחית נדמה שאף קבוצה לא מסוגלת לעצור את אתלטיקו מדריד. אתמול (ראשון) מוליכת הטבלה חזרה מפיגור ל-1:3 על ולנסיה והיא עם 47 נקודות מ-18 משחקים.

חסר לאתלטיקו משחק אחד כדי להשלים את הסיבוב הראשון ואם היא תנצח בו יהיו לה 50 נקודות בחצי עונה. בקצב הזה החבורה של דייגו סימאונה בהחלט יכולה להסתכל על שיא הנקודות בליגה הספרדית כעל מטרה. ריאל מדריד 2011/12 וברצלונה 2012/13 הן השיאניות עם 100.

בעונת האליפות ב-2013/14, אתלטיקו הגיעה ל-49 נקודות אחרי 18 מחזורים ותיקו בסוף הסיבוב הראשון, העמיד אותה על 50. את העונה היא סיימה עם 90 נקודות - שיא מועדון - וחשוב מהכול, עם אליפות.

כל המספרים מצביעים על אליפות של הרוחיבלאנקוס. יש לה את מלך השערים של הליגה - לואיס סוארס עם 12 כיבושים (כמו יוסף אן נסרי מסביליה) ויש לה את ההגנה הכי חזקה, שספגה רק 8 שערים. "אתלטיקו מציגה נתונים היסטוריים, בין היתר בגלל שיש לי פיצ'יצ'י ויש לה זאמורה", נכתב ב"אס".

סוארס כבש אאתמול את השני של אתלטיקו וחגג ביום הולדתו ה-34. האורוגוואי שהגיע מברצלונה לא הופך לצעיר יותר, אבל הנשיא אנריקה סרסו אמר אתמול לפני המשחק: "תמיד ידענו שלואיס סוארס החלוץ הכי טוב באירופה, עכשיו אנחנו ברי מזל שהוא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully