וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ביקשה מבאר שבע לדחות הפקדת צ'ק עבור עסקת מיכאל אוחנה

בעקבות ניסיון העוקץ ועיכובים בכספים שאמורים להגיע מא.א.ק אתונה עבור גרסיה, בבית"ר ביקשו לחכות שייכנס כסף לחשבון, והבהירו: "יש עיכובים גדולים בכספים שאמורים להיכנס למועדון". בבאר שבע הגיבו: "הכול נעשה בהדדיות"

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

חלק לא מבוטל מתקציב בית"ר ירושלים העונה בנוי על הכנסות עבור מכירתם של גדי קינדה לקנזס סיטי וליוואי גרסיה לא.א.ק אתונה. מדובר בסכום של כ-8 מיליון ש"ח שאמור להיכנס העונה במספר תשלומים, כאשר עליו גם בנויים גם תשלומים של בית"ר לקבוצות אחרות. בעקבות האירועים האחרונים וניסיון העוקץ שחוותה הקבוצה, וכמו כן עיכובים בתשלום השני של א.א.ק עבור גרסיה, בבית"ר ביקשו מהפועל באר שבע לדחות הפקדת צ'ק עבור עסקת מיכאל אוחנה ודוד קלטינס, בכדי להימנע ממצב בו הצ'ק יחזור.

בבית"ר הסבירו זאת אתמול ואמרו: "יש עיכובים גדולים בכספים שאמורים להיכנס אלינו, סכומים גבוהים מאוד, וזה מעכב גם תשלומים שלנו". אגב, בבאר שבע אישרו את הידיעה ואמרו כי "נתקבלה בקשה והכל נעשה בהדדיות".

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בית"ר ביקשה לדחות את הפקדת הצ'ק עבורו. מיכאל אוחנה/דני מרון

איש הסייבר של המועדון אסף אתמול את החומרים בנוגע לתרגיל העוקץ וצפוי להגיש תלונה במשטרה בנושא. על פי המידע שבבית"ר קיבלו, כספים מה-MLS הועברו לחשבון של נוכלים בהונג קונג, אך ברגע האחרון הדברים התגלו והאמריקנים משכו את הכסף בחזרה. הנוכלים גם ערכו שיחות טלפון בשמה של בית"ר לגופים שונים בניסיון להעביר כספים למקורות אחרים אך ללא הצלחה. בבית"ר אמרו כי ייערכו מחדש על מנת שדבר כזה לא יקרה שוב.

מחר תפגוש הקבוצה את הפועל תל אביב למשחק שכמו תמיד צפוי להיות מסקרן מאוד, ללא קשר למצב של שתי הקבוצות. במועדון ממתינים לתשובות סופיות הבוקר אם ישנם נדבקים נוספים בקורונה בנוסף לרועי פדידה, מיכאל אוחנה ועידן ורד. במועדון העריכו אתמול כי יהיו נדבקים נוספים - אם לא בבדיקה הנוכחית, אז ייתכן שבבדיקות נוספות שייערכו לאחר המשחק עם הפועל תל אביב. בנוסף, הצוות המקצועי יצטרך לקבל החלטות גם בנוגע לשחקנים ששיחקו 90 דקות בקרית שמונה ובהתחשב בכך שהקבוצה תשחק שלושה משחקים השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully