וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן לא סובל מקרע, אבל סיכוי קלוש שישחק נגד מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 25.1.2021 / 13:11

החלוץ המצטיין של מכבי תל אביב סובל מכאבים עזים. האלופה מנסה להכשיר את גלזר, פשיץ' וטיבי שהשתתפו באימון ביום ראשון

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

שתי בדיקות ערך אתמול שחקן מכבי תל אביב, יונתן כהן, שנפצע בניצחון 1:3 על מכבי נתניה ומהן עולה שהוא לא סובל מקרע. יחד עם זאת, סיכוי קלוש שהשחקן המצטיין של הצהובים העונה, יוכל לשחק נגד מכבי חיפה ביום רביעי. הבדיקה הראשונה הייתה אוטלרסאונד והשנייה MRI. בשתיהן לא נמצא קרע בשריר הארבע ראשי של כוכב מכבי תל אביב. יחד עם זה הכאבים ברגלו של החלוץ טרם עברו וקלושים הסיכויים שהוא ישחק מחרתיים. כהן יגיע אחר הצהריים לאימון מכבי תל אביב אבל בעיקר יעסוק בטיפולים במקום הכואב וספק אם כהן ינסה בכלל להתאמן כיוון שהוא עדיין חש בכאבים חזקים במקום הפגוע. ההערכה היא שכהן יזדקק לכמה ימי מנוחה כדי להכין את עצמו לשני המשחקים החשובים בשבוע הבא מול הפועל באר שבע בליגה ובגביע המדינה.

דן גלזר עם אלכסנדר פשיץ' שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום, אריאל שלום
התאמנו אך בספק. גלזר ופשיץ'/אריאל שלום, אריאל שלום

אופטימיות זהירה במכבי תל אביב באשר לאפשרות שדן גלזר, אלכסנדר פשיץ' ואיתן טיבי יתלבשו למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום רביעי. השלושה היו אתמול על הדשא בקרית שלום וערכו חלק גדול מהאימון. המפתח מבחינתם יהיה אימון הערב שמתוכנן היום שלאחריו בקבוצה יהיו יותר חכמים בנוגע לשלושה.

בכל אופן, ספק רב אם גלזר ופשיץ' יוכלו לפתוח ואם בכל זאת יהיו בסגל, הם צפויים להתחיל על הספסל.
מי שימתין הבוקר לפענוח הבדיקה שעשה אמש הוא יונתן כהן שלא צפוי לשחק מחרתיים. אמש עשה כהן בדיקת MRI שפענוחה יתבצע היום על ידי רופא מכבי תל אביב דוקטור דרור לינדנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully