וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי נגד מהומס: טמפה ביי וקנזס סיטי ייפגשו בסופרבול ה-55

עודכן לאחרונה: 25.1.2021 / 7:12

אחרי משחק עצום בלמבו פילד, בריידי וטמפה ביי ניצחו 26:31 את ארון רוג'רס וגרין ביי והעפילו לסופרבול שיתקיים באצטדיון הביתי. האלופה הסתדרה בקלות בבית מול בפאלו ורשמה 24:38

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Matt Ludtke, AP
היסטוריה ועוד היסטוריה. בריידי/AP, Matt Ludtke

זה קרה שוב. בגיל 43 וכמעט חצי, טום בריידי יופיע בסופרבול בפעם העשירית, והראשונה במדי טמפה ביי. הבאקנירס ניצחו בגרין ביי 26:31 וישחקו על הזכות להניף את גביע לומברדי במגרשם הביתי, הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמגיעה למעמד באצטדיון שלה. הבאקנירס ייפגשו בקרב על התואר את האלופה המכהנת קנזס סיטי, שהראתה כמה היא חזקה עם 24:38 מוחץ על בפאלו.

שחקן טמפה ביי באקנירס שאקיל ברט מפיל את שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Matt Ludtke, AP
שאקיל ברט והבאקנירס הפעילו לחץ על ארון רוג'רס לכל אורך המשחק/AP, Matt Ludtke

גרין ביי - טמפה ביי 31:26

זה היה משחק ענק עם החלטה אחת מאוד בעייתית של מאט לפלור, מאמן גרין ביי. בפיגור 31:23 בדאון רביעי, סמוך לאנדזון של הבאקנירס, לפלור בחר ללכת על שער שדה כשעל השעון נותרו שתי דקות בלבד. בכך הוא מנע מארון רוג'רס והפאקרס הזדמנות לנצח, כשטום בריידי והבאקנירס שמרו על הכדור, הורידו שעון והתגברו על מחצית התקפית מאוד לא טובה.

בריידי מול רוג'רס, משחק שלא יכול לאכזב ואכן לא אכזב. הבאקנירס פתחו עם טאצ'דאון, הפאקרס השיבו באחד משלהם ומשם זו הייתה רק טמפה ביי. הגנת האורחים עשתה את המוות לרוג'רס, ובהתקפה בריידי סיפק את הסחורה. תחילה לאונרד פורנט רץ 20 יארד לאנדזון כדי לקבוע 7:14, ושש שניות להפסקה, ביתרון 10:14, בריידי והמאמן ברוס אריאנס הלכו על זריקה עמוקה מפתיעה שמצאה באנדזון את סקוטי מילר - 10:21 במחצית.

הפאקרס פתחו את המחצית השנייה עם הכדור, אבל רוג'רס איבד ובריידי תרגם עם מסירה לקמרון ברייט לטאצ'דאון - 10:28. כשנראה היה שטמפה ביי משייטת לניצחון, החל מופע אימים של בריידי. רוג'רס והפאקרס צימקו ל-28:17, בריידי איבד, מספר 12 שמנגד גמל בעוד טאצ'דאון - 28:23 והקאמבק היה באוויר. עוד שני דרייבים של בריידי, עוד שני איבודים - וגרין ביי לא הצליחה למשוך את הכסף מהבנק, בעיקר בגלל משחק ההגנה האדיר של שאקיל ברט וג'ייסון פייר פול המדהימים. ריאן סאקאפ בעט לשער שדה שהעלה ל-23:31, ואז הגיעה ההחלטה האומללה של לפלור שחיסלה את המשחק.

בריידי מסר ל-280 יארד, שלושה טאצ'ים ושלושה איבודים, פורנט הגיע ל-55 יארד וטאצ'דאון. רוג'רס סגר 346 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד, מארקז ואלדז סקנטינג רשם 115 יארד ותפיסה באנדזון בגרין ביי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קנזס סיטי - בפאלו 24:38

החלק השני של של הלילה כבר היה פחות מותח ובסיומו, האלופה קנזס סיטי השיגה את הכרטיס לסופרבול בפעם השנייה ברציפות אחרי שהראתה לבפאלו הלוחמנית שיש לה עוד לא מעט מה ללמוד.

הפתיחה של הבילס הייתה מושלמת ואחרי שער שדה, הם השתלטו על פאמבל בפאנט של מקול הארדמן ומיד השיגו טאצ'דאון בדרך ל-0:9 מהיר. אבל פטריק מהומס והחבר'ה ממש לא נבהלו, שמו שלושה טאצ'דאונים בעשר דקות ברבע השני והפכו ל-9:21.

גם אחרי ההפסקה המגמה הייתה ברורה. הצ'יפס המשיכו להמטיר נקודות, עלו באמצע הרבע האחרון עד ל-15:38 וסגרו עניין בקלות. מהומס רשם 325 יארד ושלושה טאצ'דאונים. טייריק היל תפס 172, טראוויס קלסי הוריד 118 וקלט שני כדורים באנדזון. בצד המפסיד, ג'וש אלן רשם 287 יארד, צמד, איבוד ועוד 88 יארד בריצה והבילס מסיימים עונה חיובית בטעם מעט חמצמץ, אבל עם הרבה תקווה לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully