וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רותם חטואל ותומר יוספי נמצאו חיוביים לקורונה

24.1.2021 / 14:15

לחץ במחזיקת הגביע, שכבר סבלה מנדבקים רבים העונה: צמד השחקנים הצעירים נדבקו, יתר השחקנים ייבדקו לפני המפגש מול חדרה (שני, 20:00, ספורט1)

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

הפועל באר שבע הודיעה היום (ראשון) כי רוטם חטואל ותומר יוספי נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, ועל כן כלל השחקנים נשלחו לבדיקות. במחזיקת הגביע מקווים לקבל תשובות שליליות מיתר השחקנים, ערב המשחק מול הפועל חדרה. באר שבע כבר סבלה העונה מנדבקים רבים, האחרון שבהם היה פיוזיתרפיסט המועדון לפני כשבועיים. השחקן האחרון שנמצא חיובי לנגיף היה אנתוני וארן בתחילת ינואר.

חטואל בן ה-22, שהצטרף לבאר שבע בתחילת העונה, כבש שני שערי ליגה בשבע הופעות. בליגה האירופית רשם שער אחד בשלוש הופעות. יוספי בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, כבש שער ליגה אחד בעשר הופעות.

בניגוד לקבוצות אחרות בליגת העל, הקורונה פשוט לא עוזבת את הקבוצה מבירת הנגב, שסבלה מהנגיף כמעט בכל שלב של העונה הקצרה. מוקדם יותר העונה נדבקו בין היתר גם ז'וזואה, לואי טהא, מריאנו באריירו, אוהד לויטה ודוד קלטינס, כמו גם אנשי הצוות יוסי אבוקסיס, אליניב ברדה, מאור מליקסון, אסי רחמים ומאמן השוערים גילי בן נחום.

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
רק בריאות. חטואל/דני מרון

הקבוצה חתמה על הסכם חסות עם רשת "מחסני חשמל", במסגרתו יופיע לוגו הרשת בקדמת המכנסיים של השחקנים במשחקים הרשמיים של המועדון במהלך השנה הקרובה. כמו כן, שני הגורמים ישתפו פעולה באירועים למען הקהילה. מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה שנחתם ושמח על כך שחברה איתנה כמחסני חשמל צועדת איתנו בדרך משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully