וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלן וגצה "הצילו" את שמידט וזהבי: "פ.ס.וו לקחה הימור עצום. היה לה מזל"

המאמן הותיר שניים מכוכביו על הספסל מול ויטסה, והם "השכיחו את ההחמצות" של הישראלי. דסה קיבל ציונים נמוכים למרות הבישול

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על ויטסה/ספורט1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן השיגו אמש (ראשון) 1:3 חשוב מאוד על ויטסה ארנהם בקרב הצמרת בהולנד ודאגו להישאר במירוץ האליפות. דרבי הישראלים הוליד בישול מכל צד - אלי דסה עשה זאת ראשון, החלוץ סייע לדונייל מאלן לאזן ובדקה ה-88 סיפק עקב מרהיב שהסתיים בשער השני של מריו גצה - גיבור הערב.

בהולנד ציינו לטובה בעיקר את דונייל מאלן וגצה, שעלו מהספסל כחלק מניסיונות הרוטציה של רוג'ר שמידט, והביאו את המהפך אחרי פיגור 1:0 במחצית. במחצית הראשונה רשם זהבי שתי החמצות, ובהולנד ציינו ש"המחליפים הצילו את שמידט ואותו" במחצית השנייה.

"שמידט לקח הימור עצום והיה לו המון מזל", ניתח חלוץ העבר פייר ואן הוידונק בטלוויזיה ההולנדית. "לא חשוב מה אומרים עליו, הוא ממשיך לעשות מה שהוא רוצה. היום הוא הלך על חבל דק מאוד".

שחקני פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי, מריו גצה. Photo Pestige/Soccrates, GettyImages
זהבי וגצה חוגגים/GettyImages, Photo Pestige/Soccrates

ואן הוידונק מתח ביקורת על שמידט ואמר ש"יש תחושה שהוא עדיין חושב שהוא בשלב ההכנות לעונה. הוא עדיין עושה כל מיני ניסויים, למרות שהעונה תכף מסתיימת", אמר. "הוא השאיר את מאלן, השחקן הכי טוב שלו, על הספסל במשחק חשוב מאוד במירוץ האליפות. זה היה מסוכן מאוד, ופ.ס.וו הייתה יכולה להיות בפיגור 2:0 או 3:0 במחצית".

זהבי קיבל ציונים גבוהים יחסית: באחד האתרים ההולנדים חילקו לו ציון 8, השלישי הכי גבוה מבין שחקני פ.ס.וו, בעוד באתר VI הסתפקו בציון 6. אלי דסה שבישל את השער של ויטסה, דווקא לא קיבל ציונים גבוהים. ב-VI העניקו לו ציון 5.5, אחד הנמוכים בקבוצה, ובאתר Voetbalzone הסתפקו ב-5.3 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully