וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון חתמה באליצור חולון: "יכולה להרים אותנו למקומות הכי גבוהים"

הגארדית בת ה-35 ששיחקה בשש השנים האחרונות במכבי אשדוד הצטרפה לקבוצה של רועי איינזברג: "יצא לי להרגיש את נחת זרועה כששיחקה נגדנו"

שחקנית מכבי אשדוד בכדורסל שי דורון. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
צעד גדול בליגת הנשים. דורון/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור חולון החתימה הבוקר (ראשון) את השחקנית הישראלית המעוטרת ביותר בשנים האחרונות, שי דורון. הגארדית בת ה-35 מגיעה לחולון אחרי שש עונות במכבי אשדוד איתה זכתה הקבוצה בארבע אליפויות ושני גביעים. בעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השני לפני שהופסקה הליגה בשל

חולון, שמדורגת במקום החמישי בטבלה, חגגה את ההחתמה. מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה, אמר: "שי דורון זה לא עוד שם בכדורסל הנשים, ההגעה שלה לאליצור חולון היא המשך ישיר למה שהמועדון עובר בשנים האחרונות, קבוצה שמשתייכת באופן קבוע לחבורת הצמרת, ושחקנית כל-כך מנוסה ומעוטרת יכולה להביא לנו את הערך המוסף".

רועי אייזנברג, מאמן הקבוצה, הוסיף: "את שי אני מכיר מצוין מהנבחרת, ובליגה בשנים האחרונות יצא לי להרגיש את נחת זרועה כשהיא משחקת נגדנו. לשי יש ככ הרבה איכויות מעבר רק לנטו כדורסל, והקבוצה שלנו השנה היא תלכיד איכותי וחיובי, שההצטרפות של שי רק יכולה להרים אותנו למקומות הכי גבוהים שאנחנו מכוונים כקבוצה, החוכמה תהייה להכניס אותה לעניינים בצורה נכונה ובקצב הנכון".

* חולון חתמה על הסכם חסות ראשית עם חברת LAICA ITALY העוסקת בעולמות הבריאות והמים, ותיקרא אליצור לייקה חולון. מדובר בחברה בינלאומית ותיקה המתמחה בפתרונות בריאות בתחום המים, הספורט והלייף סטייל, המתהדרת בתקנים אירופיים בינלאומיים מחמירים למוצריה.

סיגל רווה, מנכל"ית ויולה פארמה בע"מ זכיינית לייקה איטליה בישראל אמרה עם חתימת ההסכם: "אנו גאים לתמוך ולקדם את בריאות אזרחי ישראל בכלל על ידי החזרת מינרל המגנזיום למים המותפלים שלנו, ובמיוחד שמחים לתמוך בספורט הנשים בישראל ובקבוצת אליצור חולון".

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה, אמר: "אנו שמחים על הצטרפותה של לייקה ישראל לאליצור חולון. זה לא מובן מאליו שבתקופה קשה זו של הקורונה, חברה מובילה בתחומה בחרה להעניק לקבוצה חסות ראשית. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בין שני הצדדים ישא פירות כבר בעונה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully