וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סיכויים קלושים שיונתן כהן יהיה כשיר למשחק העונה

24.1.2021 / 12:06

למרות ההצהרות הראשוניות אחרי הפציעה מול מכבי נתניה, שטענו שהוא יחלים בוודאות עד המשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי, כוכב הצהובים עדיין סובל מכאבים ויעבור בדיקות נוספות. פסימיות גם לגבי שיתופו של דן גלזר. גרינפלד שובץ לשפוט במשחק העונה

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

קלושים הסיכויים שיונתן כהן ישחק ביום רביעי מול מכבי חיפה. למרות שהשחקן וגם מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון דיברו אמש (שבת) באופטימיות על שיתופו במשחק העונה ביום רביעי, גם הבוקר חש כהן כאבים באזור בו נפגע אתמול והוא לא שותף באימון הקל שערכו הבוקר השחקנים שפתחו אתמול במשחק.

כהן עבר כבר בשעות הבוקר בדיקת אולטראססאונד ובהמשך היום יעבור בדיקות נוספות כאשר ההערכה הפסימית נובעת גם מהכאבים שהוא כאמור חש עדיין בשריר הארבע ראשי הפגוע. במידה שכהן לא יפתיע ויתגבר על הפציעה, יאבקו על מקומו אילון אלמוג, אדוארדו גררו ומתן חוזז שנכנסו אתמול כמחליפים והיו שותפים יחד לשער השלישי של מכבי תל אביב.

במכבי תל אביב עושים מאמצים גדולים להכשיר את דן גלזר למשחק, אבל גם לגביו קיימת פסימיות.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
יפתיע בכל זאת? יונתן כהן/אריאל שלום, .

דור פרץ אמר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק מול המוליכה: "יהיה לי קשה לצפות בחברים שלי מהצד במשחק הזה אבל אני סומך עליהם ובטוח שהם יעשו את העבודה. היה קפוא במגרש היום אבל מה שחימם את הלב היה בעיקר ההופעה שלנו לאורך 75-80 דקות. באנו מוכנים, מחויבים ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות. השער היה רק תוספת קטנה".

איגוד השופטים פרסם היום את השיבוצים למחזור הקרוב, שקבעו שאוראל גרינפלד ישפוט את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, בעוד שזיו אדלר יהיה שופט ה-VAR. גל לייבוביץ' ישפוט את המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully