וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור מיכה ובן שהר פתחו בדרבי הישראלים בקפריסין, בכורה למלדה בגנט

מיכה שיחק 61 דקות במדי אנורתוזיס, שהר 62 דקות במדי אפואל ניקוסיה ב-0:0. קשר הרכש של גנט נכנס כמחליף (84) ב-0:3 של קבוצתו על לובן

תקציר: פורטונה סיטארד - אייאקס 2:1/ספורט 1

תומר חמד פתח את יום המשחקים של הליגיונרים הישראלים ברחבי העולם היום (ראשון), כששיחק 69 דקות בהפסד המאכזב של וולינגטון פיניקס 2:1 לניוקאסל ג'טס. החלוץ הישראלי פתח בהרכב וכמעט סחט פנדל כבר בדקה הרביעית אחרי שנפל ברחבה, אבל בדיקת VAR גילתה שלא נעשה עליו עבירה.

חמד הגיע לעוד שתי הזדמנויות בהמשך, אבל הג'טס שלא צברו אף נקודה בארבעת משחקיהם העונה נהנו משערים של ולנטינו יואל בדקה השמינית ורוי אוסאליבן בדקה ה-51. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-69, יוליסס דאבילה המקסיקני רק צימק בפנדל בדקה ה-85, וקבוצתו נותרה במקום הלפני אחרון עם נקודה אחת אחרי משלושה משחקים.

* ערן זהבי ואלי דסה הדולקים בעקבות אייאקס ראו את הקבוצה של אריק טן האח מגדילה את הפער מוויטסה לשלוש נקודות ומפ.ס.וו לארבע נקודות עם 1:2 קשה על פורטונה סיטארד בחוץ. האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-19 משער עצמי של סבסטיאן פולטר, ובדקה ה-49 המקומיים איזנו משער של מיקאל טירפאן, אבל המילה האחרונה היתה של סבסטיאן האלר, הרכש הטרי מווסטהאם שבעט מהאוויר פנימה את שער הניצחון בדקה ה-64, ולקינוח פולטר אף ספג כרטיס אדום בתוספת הזמן.

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Brendon Thorne, GettyImages
פתיחת עונה קשה. תומר חמד/GettyImages, Brendon Thorne

* אטרומיטוס של אמיר עגייב הפסידה 1:0 בבית לאולימפיאקוס הלוהטת, שמוליכה את הליגה היוונית בפער של תשע נקודות. הקשר נכנס כמחליף בדקה ה-78.

* עוד דרבי ישראלי נערך בקפריסין, כשאנורתוזיס של דור מיכה ואסף צור סיימה ב-0:0 אצל אפואל ניקוסיה של בן שהר. מיכה ושהר פתחו אך הוחלפו בדקות ה-61 ו-62 בהתאמה. אסף צור לא שותף.

* סטנדרד ליאז' ניצחה 2:3 את שרלרואה בליגה הבלגית. עדן שמיר ישב על הספסל ושוב לא שותף.

* יונס מלדה רשם דקות ראשונות במדי גנט שהביסה בחוץ את לובן 0:3. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-84. מילאד מוחמדי האירני, סוון קומס ואוסמן בוקארי כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully