וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב חוגגת: "אנחנו צריכים את אדן הזאר, הוא יחזור לשיאו"

הבלגי שכיכב עם שער ובישול מול אלאבס זכה למחמאות מבנזמה ("הוא שחקן אחר משהיה בצ'לסי") ומעוזרו של זידאן: "צריך סבלנות איתו"

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

ריאל מדריד התייצבה אמש (שבת) למשחק החוץ מול אלאבס בלחץ שיא, אחרי ההפסד לבילבאו בסופרקופה וההדחה המשפילה מהגביע הספרדי. אם זה לא מספיק, הרי שזינדין זידאן שנמצא חיובי לקורונה נאלץ לצפות במשחק מביתו - אבל הוא בלי ספק אהב מה שראה. הבלאנקוס הביסו 1:4, צימקו בחזרה את הפער מאתלטיקו מדריד ל-4 נקודות ואולי יצליחו לצאת לדרך חדשה. בחמשת המשחקים הקרובים יפגשו יריבות מהתחתית: לבנטה, ווסקה, חטאפה, ולנסיה ו-ויאדוליד.

"הליגה חזרה, ההרכב הראשון חזר והניצחונות חזרו", ניתחו ב"אס". "הסגל התקצר והרבה שחקנים איחרו את הרכב. ללא גביע, זינדין זידאן יסמוך על השחקנים הטובים ביותר שלו בליגה ובליגת האלופות".

"זה היה משחק טוב", סיכם בנזמה, "זה חשוב לנו מאוד לביטחון. אנחנו יודעים שכל משחק הוא קשה כי היריבות מקשות עלינו, הן מצטופפות עם כולם מאחור. אנחנו תמיד מנסים לתת את הטוב ביותר, הפעם הכול הצליח לנו. אנחנו בדרך הנכונה אחרי שבוע קשה. אני כל הזמן מרגיש את הלחץ והציפיות. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה אלא על עצמנו, עוד נותרו משחקים רבים".

על אדן הזאר שכיכב עם שער ובישול אמר הסקורר הצרפתי: "הוא היה שחקן אחד בצ'לסי, וכעת הוא שחקן אחר. הוא מתאמן חזק מדי יום ואנחנו זקוקים לגירסה הטוב ביותר שלו".

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הרבה לחץ היה עליו. בנזמה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

עוזר המאמן דויד בטוני, שהחליף את זידאן על הקווים, הוסיף: "אני מרוצה מאוד מהמאמץ הקבוצתי, התכוננו היטב ושיחקנו משחק פנומנלי. זידאן היה מרוצה מהגישה והוא אמר לי לברך את השחקנים, אנחנו מרוצים משלוש הנקודות ועכשיו צריך להתכונן למשחק הבא. כשאתה מפסיד משחק בריאל מדריד, מיד מצפים ממך לחזור לנצח. יש הרבה לחץ. אדן הזאר שחקן יצירתי, צריך סבלנות איתו, למרות שאין הרבה סבלנות בכדורגל. הוא סבל מפציעות רבות, אנחנו זקוקים לו ולאט לאט הוא יחזור לגירסה הטובה ביותר שלו".

על לוקה מודריץ' אמר העוזר: "הוא גורם לחברים שלו לקבוצה לשחק טוב יותר עם המסירות שלו. אנחנו לא מסתכלים על הגיל שלו".

שחקן העבר האגדי אמיליו בוטרגניו, המשמש כיום כחבר הנהלה, אמר: "זה היה משחק נהדר, אנחנו שמחים מאוד. אנחנו תמיד רוצים לנצח - אנחנו מדריד. יש עוד עונה ארוכה ונתחרה על תארים, כי זה הסגנון שלנו. תענוג גדול עבורנו שלוקה מודריץ' משחק כאן, הבישול שלו בשער הראשון היה יפהפה. כולם יודעים את חשיבותו של זידאן למועדון הזה, אנחנו מקווים שהוא יחזור כמה שיותר מהר. ככה זה הכדורגל: אנחנו לא מקשיבים לשמועות. המטרה שלנו היא לשמח את האוהדים, נילחם על הכול עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully