וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "חזרנו להיות הבאד בויז, אשדוד קבוצת ההתקפה הטובה בליגה". צפו בתקציר

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את ה-1:2: "עבדה יישאר עד סוף העונה. אם לא הבאז והשמועות, היו לנו עוד כמה נקודות". בן שמעון: "מאוכזב"

תקציר ה-1:2 של מכבי פתח תקוה על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שתיים מהפתעות העונה בליגת העל מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד סיפקו הערב (שבת) מותחן גדול, בסיומו ניצחו המלאבסים 1:2 בדקה ה-92. בכך הצליחה הקבוצה של גיא לוזון לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ודילגה על חשבון אשדוד למקום השלישי, שלושה ימים לפני שתתארח אצל הפועל חיפה. זו של רן בן שמעון נעצרת אחרי שני ניצחונות רצופים ותקווה להתאושש מול בני יהודה ביום רביעי. שגיב יחזקאל כבש ראשון (16), ארמנדו קופר איזן מהנקודה הלבנה (23), ולאחר ששער של ליאל עבדה נפסל אחרי בדיקת VAR ארוכה, הצליח ילד הפלא לנגוח את הניצחון בתוספת הזמן - והפעם היה זה שער חוקי למהדרין. כל שלושת הניצחונות האחרונים של מכבי פתח תקוה היו בזכות שער בתוספת הזמן.

גיא לוזון חגג את שלוש הנקודות הדרמטיות ואמר: "במשחק האחרון מול כפר סבא לא נהנו מאיתנו, ידענו שאנחנו צריכים לחזור להיות באד בויז, בחורים רעים, שלוחצים, אגרסיביים ולא מפחדים. אשדוד קבוצת ההתקפה הטובה בליגה לטעמי, ואני לא זוכר אותה מגיעה למצב ממשי היום. זה בזכות הבחורים שלנו. אנחנו שונים בתכלית ממה שהראינו במשחק האחרון, חזרנו להיות מכבי פתח תקוה וזה מה שהביא לנו את הניצחון".

על ליאל עבדה שהתכבד בשער הניצחון אמר המאמן: "לטעמי אם לא היה את כל הבאז התקשורתי ומה שהיה סביבו, היינו עם עוד כמה נקודות. אין ספק שזה השפיע עליו וזה טבעי לבחור כל כך צעיר. ליאל בוגר בנפשו ופסק הזמן מהליגה גרמה לו להירגע ולהתפקס. אני מאמין באמונה שלמה שיישאר עד סוף העונה".

ארמנדו קופר שכבש את הראשון אמר: "חזרתי הביתה וטוב לי כאן מאוד. אני שמח מאוד מהמשחק, כל השחקנים נתנו 100 אחוז".

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון. ., אודי ציטיאט
מאוכזב מאוד. בן שמעון/אודי ציטיאט, .

מנגד, אמר רן בן שמעון: "מאוכזב גם מהתוצאה, גם מאיך ששיחקנו, גם מאיך שהגבנו. היינו לא טובים, לא חדים, הנעת הכדור שלנו היא הכלי הכי חשוב לנו והיום איחרנו הרבה מאוד פעמים. זה היה משחק של תיקו, והפעם הלך לכיוון השני. צריך לעבור את זה. נצטרך להתחזק מבפנים, מהסגל שקיים. צריך להסתכל על השחקנים שהם השלד שלנו, איך הם מביאים מעצמם קצת יותר דיוק וחדות. יש לנו סגל מצוין בלי להביא אף אחד מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully