וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: דני אבדיה לא ימריא עם וושינגטון למסע משחקי החוץ

הישראלי וחמישה מחבריו לא ייקחו חלק במשחקים מול סן אנטוניו, יוסטון וניו אורלינס בשל נהלי הקורונה. אלכס לן וג'ורדן בל חתמו

וושינגטון הודיעה הערב (שבת) על צירופם של שני שחקנים חופשיים שאמורים לעבות את הקו הקדמי שלה: אלכס לן וג'ורדן בל. כזכור, הוויזארדס שראו שישה משחקים רצופים שלהם נדחים בשל פרוטוקולי הקורונה כבר איבדו את הסנטר הפותח שלהם תומאס בריאנט, שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה. כעת מצטרפים השניים אל רובין לופז ומו וואגנר, בתקווה להעניק לסקוט ברוקס עוד כמה אופציות בצבע.

חדשות לא פחות טובות בוושינגטון הן שהקבוצה הצליחה להשלים אימון רביעי רצוף - לא עניין של מה בהתחשב בקורונה ששיבשה את התכניות במועדון. היום היא אמורה להמריא לסן אנטוניו, למשחק שככל הנראה יתקיים, לשם שינוי, בלילה שבין ראשון ושני. על פי דיווח של העיתונאי האמריקאי זאק רוזן, המסקר את הוויזארדס, מי שלא יעלה למטוס למסע משחקי החוץ מול סן אנטוניו (בין ראשון לשני), יוסטון (בין שלישי לרביעי) וניו אורלינס (בין רביעי לחמישי) - הוא דני אבדיה. הישראלי הוא אחד משישה שחקנים שטרם קיבלו אישור לפעילות, בשל פרוטוקול הקורונה של הליגה. מלבדו ייעדרו גם דאוויס ברטאנס, טרוי בראון, רוי האצ'ימורה, איש סמית' ומו ואגנר. עדיין לא ברור האם ראסל ווסטברוק, שמתאושש מפציעה, יתלבש מול הספרס.

אבדיה נגרע מהסגל של הוויזארדס לפני כשלושה ימים ונאלץ להיכנס לבידוד. על פי דיווחים בארצות הברית, ברטאנס ו-ואגנר נמצאו חיוביים לנגיף, אך שמות יתר הנדבקים לא פורסמו. עדיין לא ברור מי בוויזארדס חולה ומי נעדר משום שבא במגע עם חולה מאומת.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
עדיין בחוץ. אבדיה/אתר רשמי, וושינגטון וויזארדס

לן (27, 2.13 מ') נבחר במקום החמישי של דראפט 2013 על ידי פיניקס ונחשב בשעתו להבטחה גדולה, אף שלא הצליח לעמוד בציפיות. ב-2018 מצא בית חדש באטלנטה, בשורותיה שיחק שנתיים, ולאחר מכן רשם גם 15 משחקים בסקרמנטו. העונה שותף שבע פעמים במדי טורונטו. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 7.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק.

בל (26, 2.03 מ') זכור בעיקר מתקופתו בגולדן סטייט, לה עזר לזכות באליפות ב-2018. אחרי שנתיים בווריירס חתם במינסוטה אך הועבר במהלך העונה בטרייד לממפיס. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 3.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully