וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צפו בשער הנפלא של ערן זהבי עבור פ.ס.וו, שניצחה 0:2 את ואלוויק

כוכב פ.ס.וו מצא את הרשת בבעיטה חופשית (45) והוחלף בדקה ה-74, קבוצתו נצמדה לאייאקס ו-ויטסה של דסה (90 דקות ב-0:1 על כרוניגן)

תקציר ה-0:2 של פ.ס.וו על ואלוויק, כולל השער הנהדר של ערן זהבי/ספורט1

ערן זהבי החל את 2021 כשחקן אחר מזה שסיים את 2020. לאחר ההצגה מול אייאקס, כבש הערב (שבת) כוכב נבחרת ישראל גם מול ואלוויק, וסייע לפ.ס.וו איינדהובן לנצח את ואלוויק מהתחתית 0:2. בזכות הניצחון צימקה בחזרה הקבוצה של רוג'ר שמידט את הפער מאייאקס ו-ויטסה המובילות לנקודה בלבד, אם כי לקבוצת הפאר מאסמטרדם יש משחק חסר.

הרגע הגדול של הישראלי הגיע בדקה ה-45, ממש לפני הירידה לחדרי ההלבשה, עם בעיטה חופשית נהדרת - מקצה הרחבה, הישר לחיבורים. זהו שער הליגה הרביעי העונה של זהבי, שאיים על השער מספר פעמים עוד לפני שמצא את הרשת. בדקה ה-73 קבע פאולו רוסאריו את תוצאת המשחק, דקה לאחר מכן הוחלף זהבי באדריאן פיין.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
ממשיך בשלו. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates
מגן ויטסה אלי דסה. ANP JEROEN PUTMANS, GettyImages
יופי של עונה. דסה/GettyImages, ANP JEROEN PUTMANS

* בצל השמועות על מעבר אפשרי לארסנל, כבש הערב (שבת) מנור סולומון במשחק ההכנה של שחטאר דונייצק. כוכב נבחרת ישראל מצא את הרשת כבר בדקה החמישית מול לודוגורץ והעלה את קבוצתו ל-0:1, המשחק בסופו של דבר הסתיים ב-2:2. סולומון הוחלף במחצית, כמו כל יתר שחקני ההרכב הראשון, מאוויס צ'יבוטה ישב על הספסל בצד השני. שחטאר תערוך עודשלושה משחקי ההכנה במסגרת פגרת החורף ותשוב לליגה האוקראינית רק ב-13 בפברואר.

* דור חוגי פתח בהרכב סט. פולטן, שסיימה ב-2:2 אדמירה במסגרת הליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות, ג'וזף גנדה לא התלבש אצל היריבה.

* אופיר מרציאנו חטף עם היברניאן 3:0 מסט. ג'ונסטון בגביע הליגה בסקוטלנד. השוער הישראלי השלים 90 דקות, גיא מלמד צפה במתרחש מהספסל של המנצחת.

* אלי דסה השלים 90 דקות ב-0:1 של ויטסה שלו על כרוניגן במסגרת הליגה ההולנדית. זהו ניצחון חמישי ברציפות לוויטסה הלוהטת, שתשמור על המקום השני גם בתום המחזור ה-18.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן ואף השלים 90 דקות, אולם קבוצתו אכזבה והפסידה 2:1 לאוסטנד במחזור ה-23 בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully