וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות בהפועל תל אביב על בואטנג. קלינגר: "מבצעים שגיאות פטאליות". צפו בתקציר

23.1.2021 / 17:09

מאמן הפועל תל אביב מאוכזב מאיבוד היתרון ב-2:2 מול הפועל חיפה. הגנאי נכנס כמחליף ובמועדון טוענים שלא התאמץ

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:2/ספורט 1

הפועל תל אביב המתחדשת קיוותה להשיג ניצחון ראשון מזה ארבע משחקים רצופים, אך יצאה מאוכזבת עם 2:2 בלבד מול הפועל חיפה. למרות פתיחה נהדרת ועל אף שהובילה 0:2 בדקה ה-33, הורידה הקבוצה של ניר קלינגר את הרגל מהגז ואיפשרה לאורחת לחזור למשחק בזכות שערים של חנן ממן (פנדל, 41) ורז שטיין (78). למרות שלא ניצחה, הפועל תל אביב יכולה להתנחם בכך שקטעה את רצף חמשת ההפסדים מול היריבה מהכרמל.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "אני חושב שהירידה שלנו במחצית השנייה נבעה מכך שהרבה שחקנים חדשים שיחקו והם לא בכושר מספיק כדי לשחק 90 דקות באותו הקצב. אני רוצה לראות קבוצה כמו זו במחצית הראשונה: יותר איכותית, יותר אנרגתית, עם יותר מנהיגות. איבוד היתרון? אחת הבעיות שמלוות אותנו במשך כל העונה עד עכשיו, זה שגיאות פטאליות שאנחנו מבצעים, כמו למשל בשער הראשון - שלא היה צריך לגרום שם לפנדל. אנחנו צריכים לדעת להרוג משחק כשאנחנו מובילים 0:2".

בהפועל תל אביב לא אהבו את ההתנהלות של עמנואל בואטנג, שנכנס כמחליף ולטענת חלק מהאנשים בקבוצה נראה כאילו הוא לא מתאמץ. לאחרונה ניסו במועדון לעשות טרייד על הגנאי, אך הוא סירב ואף הבהיר כי אם לא רוצים אותו ישמח לקבל שחרור. במועדון הבהירו כי לא יקבל שחרור ואם לא תגיע הצעה עבורו הוא יישאר עד תום העונה. קלינגר התייחס לסוגיה ואמר: "מי שלא רוצה להיות בהפועל תל אביב לא יהיה, אבל אני לא חושב שזה המקרה איתו".

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"רוצה לראות את הקבוצה של המחצית הראשונה". קלינגר/דני מרון

דן איינבינדר שחזר למגרשים אחרי כחצי שנה, אמר: "כמה התגעגעתי מ-0 עד 10? 100. אני שמח לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה ולא נעימה, אבל העבר מאחוריי ואני מתרכז בהווה ובעתיד. באתי בשביל לעזור להפועל תל אביב, אני מאוד רוצה להצליח ביחד עם הקבוצה. כשחתמתי ידעתי שאני בא לאתגר גדול, אבל מי שמפחד מאתגרים לא מצליח לצלוח אותם".

כבר ביום שלישי, איינבינדר יפגוש את בית"ר ירושלים בטדי. הערב הוא אמר: "זה לא הזמן לחשוב על זה, קודם אני רוצה להתאושש אחרי ששיחקתי יותר מ-80 דקות אחרי תקופה ארוכה. אחר כך ננתח את המשחק היום ונגיע למשחק ביום שלישי מוכנים".

דן איינבינדר, שחקן הפועל תל אביב, עם איאד אבו עביד. דני מרון
משחק נגד בית"ר כבר בעוד שלושה ימים. איינבינדר/דני מרון

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אני מאוכזב מהתוצאה, למרות שחזרנו מ-2:0. באנו לפה כדי לנצח את המשחק. אם הלכו ל-VAR אני מניח שהיו פנדלים, אבל התחלנו לא טוב אבל הראינו אופי וחזרנו. אני לי תשובה למה אנחנו מתחילים בפיגור ורק אז מתחילים לשחק. היום הפנדל הכניס את הפועל תל אביב למשחק, אבל לא ויתרנו עד הסוף. אני מרגיש ששיחקנו טוב במרבית שלבי המשחק, אבל התוצאה מאכזבת. אני חושב שהקבוצה שלנו קבוצה טובה שמשחקת פתוח ומחפשת שערים. אם נצליח בקצת להוריד את אחוז הספיגות שלנו נשיג יותר נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully