וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק מהומס יפתח ביום ראשון, אנטוניו בראון ייעדר

"אחרי ששוחחנו עם הרופאים, הגענו למסקנה שאין תופעות לוואי ואוכל לשחק", הצהיר הקוורטרבק של קנזס סיטי, שיפתח בגמר ה-AFC מול בפאלו. אנטוניו בראון ייעדר מהעימות בין טמפה ביי לגרין ביי

שחקן קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס. Charlie Riedel, AP
הצ'יפס יכולים להתעודד. מהומס לאחר זעזוע המוח שספג בראשון האחרון מול קליבלנד/AP, Charlie Riedel

הרבה מאוד אנחות רווחה נשמעו ביום שישי ברחבי מדינת מיזורי וסביבתה, כשפטריק מהומס, הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס, הודיע: "אני מוכן לשחק".

מהומס נפצע ביום ראשון בניצחון על קליבלנד ובהיותו סובל מזעזוע מוח, הושם למעקב של בוחנים חיצוניים. "אחרי ששוחחנו עם הרופאים, הגענו למסקנה שאין תופעות לוואי ואוכל לשחק", הצהיר מהומס ערב ההתמודדות עם בפאלו בגמר ה-AFC. מהומס נפגע ברבע השלישי והוחלף על ידי צ'אד הני במהלך המחצית השנייה. הני הוביל, אמנם, את הצ'יפס לניצחון, אבל לכל היה ברור שבלי מהומס המשימה מול הבילס תהיה קשה בהרבה.

ובינתיים, בשורות פחות טובות לטמפה ביי. התופס אנטוניו בראון לא יטוס לגרין ביי לגמר ה-NFC מול הפאקרס, בעקבות פציעת הברך שעבר בניצחון בניו אורלינס. "הוא לא החלים כפי שצפינו, אז נכין אותו למשחק הבא", אמר המאמן ברוס אריאנס עם קריצה שובבית לסופרבול. כזכור, גם כשירותו המלאה של מייק אוונס, התופס הבכיר של טמפה ביי, מוטלת בספק. אוונס תפס כדור אחד לטאצ'דאון, התפיסה היחידה שלו במשחק מול הסיינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully