וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנק ארון, מגדולי שחקני הבייסבול בכל הזמנים, הלך לעולמו

האיש שמוחמד עלי אמר עליו כי "הוא האדם היחיד שאני מעריץ יותר מעצמי" מת בגיל 86. החזיק בשיא חבטות ההומראנס בכל הזמנים ונחשב לאחד מחמשת השחקנים הטובים בהיסטוריה של המשחק

האנק ארון. Morry Gash, AP
כל כך הרבה שיאים, כל כך הרבה גדולה. האנק ארון/AP, Morry Gash

האנק ארון, מגדולי שחקני הבייסבול בכל הזמנים, הלך היום (שישי) לעולמו בגיל 86. ארון נחשב עדיין בעיני רבים לשחקן השחור הגדול בהיסטוריה, על אף שבארי בונדס שבר את שיא ההומראנס שבו החזיק.

נולד במובייל, אלבמה, ב-1934, ארון החל את הקריירה ב-1954 במילווקי ברייבס, שעברו לאטלנטה ב-1966. הוא חבט לאורך הקריירה ל-755 הומראנס לפני שסיים את הקריירה ב-1976, לאחר שחזר למילווקי, הפעם הברוורס. שיאו של ארון החזיק 31 שנה, כשב-2007 עבר אותו בארי בונדס והעמיד את השיא על 762 הומרים.

עם זאת, ארון נחשב לשחקן הרבה יותר גדול מבונדס בזכות המורשת שלו, כשבונדס לא נבחר עדיין להיכל התהילה בשל שערוריות הסמים שבהן היה מעורב ב-MLB. ב-1999 דירג אותו המגזין Sporting News במקום החמישי בין שחקני הבייסבול בכל הזמנים.

מלבד ההומראנס, ארון רשם 3,771 חבטות לאורך הקריירה, שלישי רק לפיט רוז ולטיי קוב. הוא נחשב לאחד הסמלים השחורים הגדולים בהיסטוריה של המשחק. "זה האדם היחיד שאני מעריץ יותר משאני מעריץ את עצמי", אמר עליו מוחמד עלי.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully