וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוביטולה מריאל ששיחק מול מכבי ת"א נמצא חיובי לקורונה - המשחק מול גלבוע נדחה

23.1.2021 / 17:31

כוכב נבחרת ארגנטינה בילה על הפרקט ביד אליהו 24 דקות במשחק היורוליג בחמישי, ועל כן הוחלט לדחות את משחק הליגה. הצהובים ייבדקו

שחקן ריאל מדריד אלכס טיוס מול מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט, אותלו האנטר. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב יעברו בדיקות קורונה. בריאנט, בלייזר והאנטר מול טיוס מהמפגש עם ריאל ביום חמישי/דני מרון

המשחק בין מכבי תל אביב לבין הפועל גלבוע/גליל שאמור היה להיערך הערב (שבת) בשעה 18:15 לא יתקיים, ונדחה למועד מאוחר יותר. הדחייה נובעת מהודעה רשמית מטעמו של רופא היורוליג כי ניקו לפרוביטולה מריאל מדריד ששיחק במהלך ניצחון הצהובים 84:86 ביורוליג ביום חמישי האחרון נמצא חיובי לקורונה. בעקבות הודעה זו הוחלט כי המשחק בין הקבוצה של אבישי גורדון לבין האלופה הישראלית לא יתקיים. שחקני מכבי תל אביב יעברו הלילה בדיקות קורונה. שחקן נבחרת ארגנטינה שהה על הפרקט ביד אליהו 24:38 דקות וסיים עם 6 נקודות ו-4 אסיסטים.

קבוצות היורוליג עורכות שתי בדיקות בכל שבוע משחקים - בדיקה עד יומיים לפני המשחק הראשון של אותו השבוע ובדיקה שנייה עד יומיים אחרי המשחק האחרון של אותו השבוע. שחקני מכבי תל אביב היו מתוכננים לערוך בדיקת קורונה בכל מקרה אחרי המשחק, ואילו שחקני ריאל ערכו את הבדיקות בשישי עם הנחיתה בספרד.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
המשחק מול גלבוע/גליל נדחה. ספרופולוס/דני מרון

עוד נודע כי לפרוביטולה שנמצא חיובי, היה שלילי בבדיקה שנערכה לו בתחילת השבוע, אם כי ריאל הייתה מחויבת לערוך את הבדיקה עוד לפני המשחק הראשון שלה באותו השבוע, ביום שני נגד הכוכב האדום בלגרד.

עד היום רק שחקן אחד של מכבי תל אביב נמצא מאומת לקורונה - סנדי כהן, שאמור בקרוב לחזור לסגל הקבוצה אחרי שיסיים את תקופת ההחלמה שלו.

זוהי לא הפעם הראשונה העונה שבה משחק בליגת העל נדחה בשל חשש לקורונה באחת מקבוצות הליגה, ובמנהלת הליגה נוהגים בזהירות יתרה עם כל מקרה הדבקה פוטנציאלי. מכבי תל אביב ערכה עד היום רק שבעה משחקי ליגה מתוך ה-29 שהיא אמורה לערוך העונה, ולוח המשחקים שלה אמור להיות צפוף ביותר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully