וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן חיובי לקורונה: "ראול המועמד המוביל להחליפו אם יפוטר"

עודכן לאחרונה: 22.1.2021 / 14:00

המאמן אובחן כחיובי לנגיף, במדריד טוענים שזיזו ימשיך לקבל קרדיט, אבל יהיה חייב להגיע להישג בליגת האלופות: "מפקפקים בו יותר מאי פעם". החלוץ האגדי בהיכון

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

צרות בצרורות בריאל מדריד. אחרי ההדחה הכואבת והמשפילה מהגביע, הקבוצה הודיעה הבוקר (שישי) שזינדין זידאן מאמן הקבוצה חיובי לקורונה. זידאן ייכנס כמובן לבידוד, אבל כעת הקבוצה תצטרך לעשות בדיקות לכל שחקנים לקראת המשחק מחר מול אלאבס. עוזרו של זידאן דויד בטוני יעמוד על הקווים במשחק בשבת. הדיווחים שמגיעים מספרד אודות המשך דרכו של המאמן בריאל מדריד, ממשיכים להיות סותרים. ב"מארקה" התעקשו הבוקר ש"ריאל נחושה להימנע מצעדים דרסטיים" ומתכננת בכל מקרה להשאיר את המאמן בתפקידו עד סוף העונה, אבל ב"אס" טוענים אחרת.

"ריאל מדריד מפקפקת יותר מאי פעם בזידאן", נכתב ב"אס". לפי הדיווח, הבלאנקוס לא מתכוונים לפטר את זיזו בתקופה הקרובה, אבל מצפים ממנו להצעיד את הקבוצה להישג משמעותי בליגת האלופות. אם לא יצליח להוביל את ריאל מדריד לרבע גמר האלופות אחרי המפגש הכפול עם אטאלנטה (המשחק הראשון ב-24 בפברואר, הגומלין ב-16 במרץ), המועדון ישקול לפטר אותו.

ראול גונזאלס שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, AP
יסגור מעגל על הקווים? ראול/AP, Denis Doyle

במקרה כזה, טוענים ב"אס", מי שיהפוך למועמד המוביל לעמוד על הקווים בברנבאו הוא לא אחר מאשר ראול. חלוץ העבר האגדי שמשמש כיום מאמן קבוצת הנוער של הבלאנקוס, "נמצא בהיכון" ומחכה לקריאה. התכנית של ריאל הייתה שראול "יתפשפף" במשך כמה שנים במחלקות הנוער של הקבוצה עד שיחליף את זידאן בבוא העת, אבל העת הזו הולכת ומתקרבת, וייתכן שתגיע מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully