וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שני שחקני קורנייה חיוביים לקורונה, שחקני ברצלונה ייבדקו

עודכן לאחרונה: 22.1.2021 / 18:34

לפי הדיווחים אחד מהחיוביים שותף במשחק בגביע והשני היה על הספסל. הגרלת הגביע: ברצלונה תתארח אצל ראיו וייקאנו מליגת המשנה

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה 0:2 על קורנייה בהארכה בגביע המלך/ספורט 1

האם שחקני ברצלונה בסכנת הדבקה אחרי המשחק מול קורנייה? ב"ספורט" הקטלאני טוענים ששני שחקנים של יריבת הקטלאנים בגביע אובחנו כחיוביים לקורונה. אחד מהם השתתף במשחק והשני היה על הספסל. בכל מקרה, שחקני בארסה יצטרכו לעשות בדיקת קורונה לפני המשחק מול אלצ'ה ביום ראשון הקרוב.

מי שבטוח לא ישחק ביום ראשון הוא ליאו מסי. זאת לאחר שהתאחדות הכדורגל הספרדית החליטה לדחות את הערעור של ברצלונה כנגד ההרחקה שלו משני משחקים אחרי האדום שהוא ספג נגד בילבאו בסופרקופה. המשמעות: הכוכב הגדול יסיים לרצות את עונשו במשחק נגד אלצ'ה ביום ראשון. כזכור, מסי כבר ריצה משחק אחד במשחק אמש (חמישי) שבו קבוצתו התקשתה מאוד וגם החמיצה שני פנדלים, אך עברה בסופו של דבר את קורנייה בגביע עם 0:2 בהארכה משערים של דמבלה וברייתווייט. אגב, מסי יסיים את ההשעיה שלו בדיוק למשחק הליגה מול בילבאו, אותה בילבאו מולה הוא הורחק.

בתוך כך, היום התפרסמה הגרלת משחקי שמינית גמר הגביע. אחרי שכמעט הודחה מול קורנייה, ברצלונה תתארח אצל ראיו וייקאנו מליגת המשנה. ויאדוליד של שון וייסמן תארח את לבנטה, אותה היא פוגשת גם הערב בליגה. אלקויאנו שהדהימה את ריאל מדריד, תנסה לעשות זאת בבית גם מול אתלטיק בילבאו. סביליה תארח את ולנסיה, ריאל סוסיאדד תתארח אצל בטיס, אלמריה תארח את אוסאסונה וג'ירונה תנסה להפתיע בביתה את ויאריאל. נבאלקרנרו מהליגה השלישית תארח את גרנאדה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
יחזור למשחק הבא מול בילבאו. מסי/רויטרס

אז עוסמאן דמבלה (92) ומרטין ברייתווייט (120) הורידו לחץ מקומאן בהארכה, אבל בארסה שוב סיפקה לקומאן ולאוהדיה לדפיקות לב מיותרות, כשמיראלם פיאניץ' ודמבלה החמיצו פנדלים. זה היה המשך ישיר למגמה המדאיגה של בארסה העונה, אחרי שהחמיצה את חמשת הפנדלים האחרונים שלה. לא פחות מחמישה בועטים שונים של בארסה כבר החמיצו מהנקודה הלבנה העונה (ליאו מסי, ברייתוויט, גריזמן, פיאניץ' ודמבלה), וקומאן מבין שזו נורת אזהרה.

"אנחנו ברצלונה. להחמיץ שני פנדלים במשחק אחד, זה לא רציני", אמר המאמן בסיום. "חוץ ממסי, אין לנו אף אחד שמסוגל לבעוט פנדלים בצורה יציבה. חייבים לעבוד על זה ולשפר את היעילות שלנו, חייבים להראות יותר אופי".

עוד בוואלה!

גביע ספרדי: ברצלונה הזיעה בדרך לשלב הבא עם 0:2 דחוק על קורנייה

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. Pedro Salado, GettyImages
האימונים הבאים יוקדשו לבעיטות מהנקודה הלבנה. קומאן/GettyImages, Pedro Salado

קומאן מודה שהוא לא מבין מה גורם להחמצות. "אולי זה פחד, אני לא יודע. אבל בכל מקרה זה לא מובן. אין קהל שמוסיף לחץ, אין רעש מהיציעים, הכל שקט ורגוע, אז למה אנחנו לא כובשים? השחקנים צריכים להירגע ולכבוש בפנדלים הבאים. להחמיץ לפעמים זה חלק מהמשחק, אבל לא בצורה כזאת".

היו גם נקודות אור במשחק של בארסה. בהיעדרו של מסי המושעה ועל רקע המנוחה שניתנה לשחקנים בכירים נוספים, קיבלו כמה שחקנים צעירים את המושכות מקומאן. אחד מהם הוא אילאיש מוריבה בן ה-18, שנחשב להבטחה גדולה והראה ניצוצות. "אני חושב שהשחקנים הצעירים שקיבלו צ'אנס היום, הוכיחו שהם העתיד של המועדון", אמר קומאן.

מוריבה אמר ש"זאת תחושה מדהימה. קומאן אמר לי לפני המשחק שאפתח, והרגשתי טוב. אבל כשהגעתי הביתה, לא יכולתי לישון. אני ממש שמח על הניצחון, ומאושר על ההזדמנות".

מי שכמעט הפך לגיבור של המשחק היה שוער קורנייה רמון חואן, שעשה היסטוריה והפך לראשון שעוצר שני פנדלים של ברצלונה במשחק אחד. "כל שחקני ברצלונה בירכו אותי בסיום", התגאה חואן בסיום והראה את החולצה שקיבל ממארק אנדרה טר סטגן שהחמיא לו על היכולת הטובה שגילה בין הקורות. "אתה חולם על רגעים כאלה. מעולם לא חשבתי שאעצור שני פנדלים מול ברצלונה. הייתי שמח אם גם מסי היה משחק, והייתי מתמודד עם השחקן הגדול בהיסטוריה. מה שבטוח - את הערב לא אשכח לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully