וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שוב ניצח את יאניס, הרחקה ביזארית לדריימונד גרין בהפסד הווריירס

שיא עונתי של קינג ג'יימס סידר ללייקרס 106:113 במילווקי והמשיך את המגמה מול אנטטוקומפו. גרין ספג טכנית אחרי שגער בחברו לקבוצה, גולדן סטייט הובסה על ידי הניקס. ניצחון שישי ברציפות ליוטה

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול ברוק לופז, מילווקי באקס. רויטרס
הפעם הלייקרס ניצחו בהגנה. לברון מול ברוק לופז/רויטרס

מחזור צנוע של שלושה משחקים התקיים הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA. במשחק המרכזי שהפגיש בין הבאקס ללייקרס ובין יאניס אנטטוקומפו ללברון ג'יימס, הייתה ידו של השני על העליונה. את הלילה סגרה הניקס עם ניצחון מרשים על גולדן סטייט, בעוד יוטה גברה על ניו אורלינס.

משחקי הלילה:

מילווקי (6:9) - ל.א לייקרס (4:12) 113:106
גולדן סטייט (7:8) - ניו יורק (8:8) 119:104
יוטה (4:12) - ניו אורלינס (10:5) 118:129

הדומיננטיות נמשכת

מילווקי (6:9) - ל.א לייקרס (4:12) 113:106

המפגש בין האלופה לבין הקבוצה הטובה בעונה הסדירה בשנתיים האחרונות הבטיח רבות, אבל הסתיים כפי שמסתיימים רוב המשחקים בין לברון ג'יימס ליאניס אנטטוקומפו לאורך השנים, בשליטה של הראשון. קינג ג'יימס חצה את רף 30 הנקודות לראשונה העונה והתייצב על 34 (13 מ-25 מהשדה), הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשמנגד הגריק פריק רשם מספרים נאים עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל גם איבד לא פחות מתשעה כדורים, ושוב התקשה מול הגנה איכותית באמת.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה כשהיתרון מחליף ידיים תשע פעמים, אבל לברון הנהיג ריצת 8:20 בדקות האחרונות של הרבע השלישי, ומשם הלייקרס כבר לא הביטו לאחור - עד שלברון העלה את מאזנו במפגשים עם יאניס לאורך השנים ל-5:16 חד צדדי לחלוטין. קנטביוס קולדוול פופ היה האקס פקטור אצל המנצחת עם 23 כולל שבע שלשות, בעוד אנתוני דייויס רשם משחק סולידי עם 18, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ג'רו הולידיי (22 ו-7 אסיסטים) וכריס מידלטון (20 ו-7 אסיסטים) ניסו לסייע ליאניס, אבל לא מנעו הפסד שני לבאקס ומאזן 0:8 של הלייקרס במשחקי חוץ העונה.

עוד בוואלה!

קשה לשחק ככה: התפרצות קורונה גם בממפיס, שלושת משחקיה הקרובים נדחו

לכתבה המלאה
אר ג'יי בארט, ניו יורק ניקס מטביע מעל דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
הניקס שוב מוכיחים: אנחנו לא גימיק. אר ג'יי בארט/GettyImages, Thearon W. Henderson

גולדן סטייט (7:8) - ניו יורק (8:8) 119:104

הניקס מוכיחים פעם נוספת שפתיחת העונה המעודדת שלהם לא הייתה הבלחה מקרית, וסופרים ניצחון שלישי ברציפות, דווקא מול סטף קרי וחבריו שהגיעו אחרי ניצחון גדול על הלייקרס. האורחת הובילה ברוב שלבי המשחק, כשהיא שוב מקבלת יכולת מצוינת מאר ג'יי בארט (28 נקודות) וג'וליוס רנדל (16, 17 ריבאונדים ו-9 אסיסטים) ומצליחה להתגבר על סטף קרי ביום טיפוסי (30 נקודות). רגע המחלוקת של המשחק הגיע כבר ברבע השני, כשדריימונד גרין ספג הרחקה ביזארית: המנהיג של הווריירס גער ברוקי ג'יימס ווייזמן בדרכו חזרה להגנה, אך השופט פירש זאת כמתקפה עליו ופסק על עבירה טכנית שנייה לחובתו של גרין. קרי שנשאר לבד במערכה לא הספיק, וגם 17 ו-9 ריבאונדים של אנדרו וויגינס ו-15 ו-8 ריבאונדים של ווייזמן לא עזרו לקבוצה של סטיב קר.

דונובן מיטשל, יוטה ג'אז, מול שחקני ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון, לונזו בול. רויטרס
עוד מפגן שלשות של הג'אז. מיטשל צולף/רויטרס

יוטה (4:12) - ניו אורלינס (10:5) 118:129

ניצחון שישי ברציפות לג'אז, שנראים טוב מאוד בתקופה האחרונה ובעיקר מציגים כושר קליעה יוצא דופן, עם פעם רביעית בששת המשחקים האחרונים שהיא צולפת 20 שלשות ומעלה. 21 כאלה היו לה הלילה, וזה הספיק כדי לפתוח פער יציב במחצית השנייה ולשמור עליו עד הסיום. דונובן מיטשל הצטיין עם 28 ו-7 ריבאונדים, ג'ו אינגלס הוסיף 15 ורודי גובר הגיע לשורה סטטיסטית טיפוסית של 13 נקודות, 18 ריבאונדים ו-3 חסימות. מנגד, 32 נקודות של זאיון וויליאמסון לא הספיקו לפליקנס שסופרים שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully