וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני פנאתינייקוס מחמיאים לעודד קטש: "הביא שיטה חדשה וקשיחות"

המאמן היה מרוצה מניצחון הבכורה ביורוליג ("זה מקום מיוחד"), נדוביץ' ובנטיל פרגנו: "תכנית המשחק שלו ניצחה את המשחק"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

בשעה טובה ומוצלחת, ציין אמש (חמישי) עודד קטש ניצחון יורוליג ראשון כמאמן פנאתינייקוס. זה קרה כשפגש את נועלת הטבלה החלשה חימקי מוסקבה, והוליך את קבוצתו ל-78:94 נינוח. פאו עוד רחוקה מאוד מהטופ 8 וספק אם תצליח לשוב למאבק, בעיקר בהתחשב בלוח המשחקים הקשה שמצפה לה ולמאמנה בשבועות הקרובים: ריאל מדריד, ולנסיה, אולימפיאקוס, צסק"א מוסקבה.

"ב-20 הדקות הראשונות עשינו עבודה נהדרת בהגנה", אמר קטש, שספג 33 נקודות במחצית הראשונה וכבר הוליך ב-21 הפרש ברבע השלישי, לפני שקבוצתו הורידה את הרגל מהגז. "אנחנו צריכים ללמוד איך לסיים את העבודה. איבדנו ריכוז, בעיקר בהגנה בחצי השני. הפעם עשינו טובה יותר בלחלוק את הכדור אחד עם השני, בהגנה צריכים להיות יותר יציבים, אנחנו קצת נאיביים לפעמים".

המאמן הישראלי הוסיף ואמר: "אני כאן שבוע, אבל לא היו לנו הרבה אימונים וזה קשה. אני לומד את השחקנים לאט לאט ונהיה טובים יותר בעתיד. כל מה שמחבר אותי לפנאתינייקוס הופך את המקום הזה למיוחד עבורי, ניצחון ראשון זה נחמד מאוד אבל צריך לשים אותו בצד ולהמשיך הלאה. אני לא רוצה להבטיח שום דבר, מלבד שאני והצוות שלי נשקיע כדי להשיג תוצאות טובות. אינני יודע האם נבצע שינויים, לא פשוט למצוא את השחקן הנכון שיעזור לנו. לא נעשה משהו בחופזה".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
בשבוע הבא זה כבר יהיה אחרת לגמרי. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנאתינייקוס

מעל כולם ניצב דינוס מיטוגלו, שהתפוצץ עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים (42 נקודות מדד). "אני שמח מאוד, בעיקר שניצחנו", סיכם. "עמדנו בתכנית המשחק שלנו והיינו מאוד פיזיים. האנרגיה שלנו היתה טובה מאוד, סיימנו את המשחק היטב ואני שמח שתרמתי לניצחון".

נמניה נדוביץ', שהוסיף 21 נקודות, אמר: "אני מרגיש מצוין, בעיקר כי איבדנו כמה שחקנים ואני מרגיש שעלי לקחת יותר אחריות ולנסות להוליך אותנו לניצחונות. זה מה שניסיתי לעשות. לא התחלתי כל כך טוב אבל החברים שלי עזרו לי והאמינו בי. זה ניצחון חשוב, זה היה משחק טוב לנסות את הדברים החדשים שעודד הביא. צריך להמשיך ככה".

כמו נדוביץ', גם בן בנטיל שיבח את המאמן החדש: "היינו מרוכזים ועשינו מה שהמאמן אמר לנו, זה היה הסוד. הוא רצה שנהיה אגרסיביים וזה מה שעשינו, זה מה שהוביל לניצחון. קטש הביא שיטה חדשה ואנחנו מנסים להתאקלם, הוא הביא קשיחות, הוא רוצה שנשחק יותר פיזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully