וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מרוצה: "נלחמנו עם כל הכוח לנצח"

מאמן הצהובים גאה בלחימה שהפגינו שחקניו, ושפע מחמאות לאיש המשחק טיילר דורסי, שקלע 30: "המשחק הטוב ביותר שלו במכבי"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
סוף סוף ניצחון במשחק צמוד. ספרופולוס (צילום: דני מרון)/דני מרון

איזו דרמה. מכבי תל אביב שרדה הערב (חמישי) מותחן עם ריאל מדריד, ניצחה 84:86 ושיפרה עמדות במאבק הצמוד על הטופ 8. זה קרה בעיקר בזכות טיילר דורסי שסיפק שיא בקריירה ביורוליג עם 30 נקודות (7 מ-9 ל-2, 4 מ-5 ל-3, 4 מ-4 מהקו) ועזר לקטוע רצף של שישה הפסדים לבלאנקוס. לא פחות חשוב: מכבי תל אביב סוף סוף שורדת משחק צמוד, אף שגם הערב כמעט בעטה בדלי במאני טיים. הצהובים עומדים כעת על מאזן של 11:10, ובשבוע הבא מצפים להם צמד משחקים מול יריבות טורקיות - פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "ברבע הראשון שיחקנו לא טוב בהגנה וברבע השני היינו הרבה יותר טובים. ספגנו רק 13 נקודות וחזרנו למשחק, היה חשוב לחזור למשחק לפני המחצית. נלחמנו עם כל הכוח לנצח". על החטאות העונשין בסיום: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר בדקות הסיום".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן ריאל מדריד אלכס טיוס. דני מרון
קיבל מחמאות ממאמנו. דורסי/דני מרון

על איש המשחק של הצהובים, טיילר דורסי: "טיילר רשם את המשחק הטוב ביותר שלו במכבי בשנתיים שלו פה, אנחנו רוצים שהוא ישחק ככה, זה לא קל לקלוע 30 נקודות, אבל לשחק ככה בשני צידי המגרש, הוא נותן לנו כוח משמעותי במשחקי החוץ".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו: "היה משחק צמוד מאוד, ההתחלה שלנו הייתה טובה אבל ידענו שהם יחזרו כי יש להם הרבה איכות בשחקני החוץ, שמסוגלים לשחק אחד על אחד ולקלוע מבחוץ, וככה הם חזרו, שאר המשחק היה צמוד. אני גאה בשחקנים שלי שנשארו במשחק עד הסוף, במיוחד שידענו כמה קשה לשחק כאן. נחשוב על המשחק הבא. הנענו את הכדור די טוב, היריבות מצופפות לטבארס, ואם היינו קולעים חלק מהזריקות החופשיות שהחטאנו, המשחק היה שונה. במשחק הזה קשה להצביע על זמן מסוים שבגללו הפסדנו, טיילור עשה עבודה טובה על ווילבקין, וכל הקבוצה עשתה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully