וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה של שון וייסמן? בספרד מעריכים: "קודרו מתקרב לוויאדוליד"

קבוצתו של החלוץ הישראלי סובלת מחוסר עומק בחוד. ב"אס" טוענים שחלוץ אתלטיק בילבאו מסתמן כמועמד המוביל לשתף איתו פעולה

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Denis Doyle, GettyImages
אמר לאחרונה ש"אשמח שתהיה לי תחרות". וייסמן/GettyImages, Denis Doyle

בספרד מעריכים שמועמדותו של קנאן קודרו לריאל ויאדוליד מתחזקת אחרי שהערב (חמישי) הבוסני-באסקי לא נכלל בסגל של אתלטיק בילבאו למשחק הגביע נגד איביזה. בוויאדוליד מרוצים משון וייסמן, אבל הלו"ז צפוף, מרכוס אנדרה פצוע ובמועדון כבר הצהירו מזמן שבינואר יגיע חלוץ נוסף.

קודרו, בנו של חלוץ העבר הגדול מהו קודרו שבדמדומי הקריירה הגיע למכבי תל אביב, שותף העונה ב-3 משחקי ליגה בלבד במדי בילבאו (כבש שער אחד), כולם כמחליף ובמצטבר הוא בילה על המגרש 41 דקות בלבד.

הבוסני שנולד בסן סבסטיאן ולכן יכול לשחק בבילבאו, הוא אחד מחמישה שחקנים שב"אס" פרסמו לפני כמה ימים שנמצאים ברשימה של ריאל ויאדוליד. השמות האחרים הם פרננדו יורנטה (נאפולי), קרלוס באקה (ויאריאל), ג'ון באוטיסטה (ריאל סוסיאדד) וקרלוס פרננדס (סביליה).

וייסמן התחיל את העונה לא טוב ובגלל היעדרויות ארוכות, ההתסגלות שלו הייתה ארוכה יחסית. בשבועות האחרונים הוא נכנס לעניינים וגם התחיל לכבוש - תחילה צמד ב-2:3 על אוסאסונה ובהמשך את השער היחיד ב-0:1 על חטאפה. החלוץ הישראלי - הרכש היקר ביותר של ויאדוליד בכל הזמנים - נבחר לשחקן חודש דצמבר של הסגולים-לבנים ואמר לאחרונה: "אם יוחלט לצרף עוד חלוץ, אני אשמח מהתחרות שאקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully