וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: אלמוג וקארצב עשויים להמשיך לפתוח, ז'ראלדש חוזר

22.1.2021 / 11:30

ואן לוון מתכונן למשחק (שבת, 20:45, ספורט 5) ללא גלזר, במכבי תל אביב מבינים: השבועיים הקרובים יכריעו את העונה. מצוקת חלוצים אצל אטפלד, אלמוג כהן יחזור להרכב

מחזור 16הסתיים23/01/2021
מכבי נתניה
  • פרייטר (81)
3:1
  • (24) כהן
  • (38) פרץ
  • (79) גררו
מכבי תל אביב
תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי שהוציאה נקודה במשחק החוץ בבלומפילד מול מכבי תל אביב עוד כשגאורגיוס דוניס אימן את הקבוצה, במכבי נתניה מאמינים שגם מחר באצטדיון בנתניה, הם מסוגלים לייצר משחק טוב ושוב לסיים לפחות בתיקו. נתניה לא מגיעה במצב אידיאלי מבחינת סגל השחקנים אחרי שמכרה את יונס מלדה לגנט וטרם הביאה מישהו במקומו. לאמק בנדה פצוע ויעדר וגם אביב אברהם בספק בגדול כיוון שלא חש בטוב השבוע. המאמן ריימונד אטפלד משוכנע שהאימונים הרבים שעשה בפגרה שיפרו את הקבוצה והוא גם מכיר היטב את מכבי תל אביב אחרי שעבד במועדון במשך תקופה ארוכה.

אטפלד אמר לקראת המשחק: "כולם חשבו שעם הסגל הצעיר שלנו נהיה בתחתית, אבל אנחנו לא שם. אני שמח בשביל יונס שעבר לבלגיה. הוא השתפר מאוד העונה. הוא יאותגר בבלגיה יותר מאשר פה איתי". מי שיחזור להרכב אחרי פציעה ממושכת הוא הקפטן אלמוג כהן. בשלישייה הקדמית ישחקו גבי קניקובסקי, חן עזרא וקוון פרייטר.

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד, עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
יחזור למרכז הקישור של אטפלד. אלמוג כהן/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפתח מחר שבועיים שיסמנו עבורה את כל העונה. זה יתחיל במשחק החוץ מחר מול מכבי נתניה, ימשך במשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי בבלומפילד וביום שני שלאחר מכן מול הפועל באר שבע. בשבת שאחרי זה שוב תדרים מכבי תל אביב לבאר שבע, הפעם למפגש בטרנר בגביע המדינה. "יש לנו שלושה משחקי ליגה ומפגש גביע קשה בשבועיים. אחרי זה נהיה יותר חכמים לגבי עתיד העונה הזו", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

אחרי שאיבדה מולה שתי נקודות יקרות, במכבי תל אביב חוששים ממכבי נתניה לקראת מחר על אף שעל הנייר יש פער גדול מאוד באיכויות סגלי שתי הקבוצות. לפגרה הכפויה בת השבועיים יצאה מכבי תל אביב אחרי תיקו חלש מאוד מול בני יהודה. פטריק ואן לוון דיבר אז בביקורתיות כלפי מחסור באנרגיה מצד השחקנים והוא הזכיר להם גם השבוע שללא הבסיס של הכדורגל, התשוקה והמוטיבציה יהיה בלתי אפשרי לזכות באליפות העונה.

מכבי תל אביב תקבל מחר בבכורה מחודשת את אנדרה ז'ראלדש שאמור לתת לה יותר עוצמה בהגנה. עדן קארצב צפוי להמשיך בהרכב בקישור במקום דן גלזר. ואן לוון עשוי להמשיך ולתת אשראי בהרכב לאילון אלמוג. עבור איתי שכטר השבועיים האחרונים היו די סוערים והוא מקווה מחר לקבל דקות מהספסל אחרי שבקושי שותף במשחקים האחרונים.

* Maccabi eSports, קבוצת הגיימינג של מכבי תל אביב, הפעליה לשלב הפלייאוף של אליפות העולם למועדונים. שלב הפלייאוף מורכב מ-64 הקבוצות שהגיעו למקומות הראשונים מבין 512 קבוצות בסך הכול שלקחו חלק בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב מול סתיו פיניש שחקן בני יהודה. דני מרון
ימשיך ב-11? אילון אלמוג/דני מרון

טריוויה

* 142 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 35:70 בניצחונות ועוד 37 לא הוכרעו.

* מכבי נתניה ניצחה רק פעם אחת ב-22 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות (1:4 ביתי בפלייאוף העליון באפריל 2018) לעומת 15 הפסדים.

* מכבי תל אביב ללא הפסד בשמונת המחזורים האחרונים וסופרת כבר חמישה משחקים ללא ספיגה וסך הכול 473 דקות, מאז השער של דולב אזולאי ב-2:2 מול מכבי נתניה.

* מכבי תל אביב מתקשה לכבוש בשלבים המוקדמים של משחקיה (השער הכי מהיר שלה - עצמי של עוביידה חטאב בדקה ה-29 מול הפועל חדרה) אבל הבקיעה כבר שמונה שערים ברבע השעה האחרונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully