וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה 71:89 בחוץ את שולה ועלתה לטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א

לראשונה מאז הצטרפו למפעל עלו הסגולים שלב במפעל, הודות למשחק ענק של מקסים דה זאו (21). חולון עלתה מהמקום הראשון בבית

שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הוביל את חולון לשלב הבא. דה זאו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל חולון השלימה הערב (רביעי) את העבודה והביסה 71:89 את שולה בחוץ. הקבוצה של סטפנוס דדאס עלתה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, לראשונה מאז הצטרפה למפעל לפני כשלוש שנים. מקסים דה זאו הצטיין עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים. סי. ג'יי. האריס הוסיף 16 ו-7 אסיסטים כשטיירוס מגי תרם 15.

בעצם הניצחון, ניצלו הסגולים מהסתבכות בחישובים מיותרים בכל הנוגע למשחק המקביל בבית ג' בין אאק אתונה לצימוקי מינסק והבטיחה את המקום הראשון עוד בטרם ייערך. גארי בלייקס (22) ויואן מקונדו (20) בלטו בשורות שולה, אך לא הצליחו למנוע מהאורחת את הניצחון הגדול. לאחר פתיחה לא טובה של העונה, חולון סוף סוף עולה שלב במפעל הבכיר של פיב"א..

קלעו להפועל חולון: מקסים דה זאו 21 נקודות ו-5 ריבאונדים, סי. ג'יי האריס 16 ו-7 אס', טיירוס מגי 15, אייזאה מיילס 14, וויל וורקמן 10 ו-8 ריב', כריס ג'ונסון 8, גיא פניני 5.

קלעו לשולה: גרי בלייקס 22, יואן מקונדו 20 ו-8 ריב', מייקל סטוקטון 9 ו-5 אס', ארון ג'ונס 8, גרגור חרובאט 5 ו-6 אס', לסאן קומה 3, קרלטון דימאנש וכריס הורטון 2 כ"א.

שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הסגולים עם השיג נאה. וורקמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה טוב יותר והוליכה במרבית הרבע הפותח. מקסים דה זאו היה האיש של הסגולים בפתיחה, כשקלע 7 נקודות מהירות. מנגד, מייקל סטוקטון - הבן של - בלט בשורות הצרפתים שעלו ליתרון ראשון במשחק במהלך הדקה האחרונה. חולון לא נבהלה, קלעה ארבע נקודות רצופות וירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 17:20.

רבע 2:

שתי שלשות של הצרפתים בפתיחת הרבע השני החזירו להם את היתרון. האורחת מישראל ענתה בריצת 0:8 וקבעה יתרון 29:34. סיום חזק של הרבע השני סייע לחולון לרדת להפסקת המחצית ביתרון נוח, 33:41.

עוד בוואלה! ספורט

הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב 66:77 בדרך לסיבוב השני בליגה הבלקנית

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
טיירוס מגי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

המומנטום החולוני נמשך בפתיחת המחצית השנייה והאורחת עלתה ליתרון דו ספרתי. האחוזים של הסגולים מחוץ לקשת המשיכו להיות גבוהים וחולון צעדה ביתרון 45:57, חמש דקות לבאזר של הרבע. היתרון של האורחת הלך וגדל ובסיום הרבע השלישי הוליכה חולון 55:70.

רבע 4:

ההפרש החולוני המשיך לעלות ולצמוח וחצה כבר את רף ה-20 הפרש. אט אט הפך הרבע האחרון לגארבג' טיים, אשר בסיומו יצאה חולון עם ניצחון חוץ גדול בצרפת, 71:89 ועלתה לראשונה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א מהמקום הראשון בבית ג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully