וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה את אייבר 1:2 בחוץ. הפער בפסגה 7 נקודות

מוליכת הטבלה נהנתה מפנדל מפוקפק וצמד של סוארס כדי למחוק פיגור מוקדם. השוער דמיטרוביץ' כבש שער ראשון בקריירה

צפו: כל השערים ב-2:3 של אתלטיק בילבאו על ברצלונה, גמר הסופרקופה/ספורט 1

המחזור ה-19 בליגה הספרדית הגיע הערב לסיום עם שני משחקים. במשחק המרכזי מבין השנים, אתלטיקו מדריד ניצחה את אייבר 1:2 והגדילה את היתרון בפסגה. עוד לפני כן ולנסיה ואוסאסונה חילקו את הנקודות במשחק תחתית חשוב.

שחקן אתלטיקו מדריד, לואיס סוארס. רויטרס
צמד ומהפך. סוארס/רויטרס

אייבר - אתלטיקו מדריד 2:1

ניצחון שישי ברציפות לאתלטיקו, שממשיכה לדהור לאליפות, הגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות ועוד מחזיקה במשחק חסר. לואיס סוארס כבש צמד והיה האיש של הקולצ'ונרוס - גם עם סחיטת פנדל מפוקפק רגע לפני תוספת הזמן. הקבוצה של דייגו סימאונה נראית בלתי ניתנת לעצירה בדרך לתואר.

דקה 12: גול! קראסקו הכשיל את מוטו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. השוער מרקו דמיטרוביץ' עשה את כל הדרך לרחבה השנייה ובעט מהנקודה הלבנה לרשת. 0:1 לאייבר ושער ראשון בקריירה לשוער הסרבי.

דקה 40: גול! הגנת אייבר הרחיקה לא טוב, הכדור פגע ביורנטה, הגיע לסוארס והאורוגוואי בעט מהאוויר, מזווית חדה, לפינה הרחוקה. אתלטיקו משווה ל-1:1.

דקה 89: גול! סוארס נאבק באוליביירה וספק צלל ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ואחרי בדיקה ארוכה, צוות ה-VAR אישר את ההחלטה שלו. סוארס עצמו כבש מהנקודה הלבנה, השלים צמד וקבע 1:2 לאתלטיקו מדריד.

שוער אייבר, מרקו דמיטרוביץ', כובש פנדל נגד אתלטיקו מדריד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער ראשון בקריירה. דמיטרוביץ' מכניע את אובלק/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ולנסיה - אוסאסונה 1:1

משחק התחתית הסתיים ללא הכרעה, כשהעטלפים נושמים לרווחה אחרי שחזרו מפיגור. ג'ונתן קאלרי העלה את אוסאסונה ל-0:1 בדקה ה-42, אבל שער עצמי של אונאי גרסיה בדקה ה-69, קבע 1:1. אוסאסונה סופרת כבר 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully