וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 עונות ב-NFL: פיליפ ריוורס הודיע על פרישה

הקוורטרבק שנבחר רביעי בדראפט 2004 הפך לאגדה אצל סן דייגו/לוס אנג'לס צ'ארג'רס, הספיק לרשום עונה במדי אינדיאנפוליס וסיים את הקריירה במקום החמישי אי פעם ביארדים בעונה הסדירה. הוא יעבור לאמן פוטבול תיכונים

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. AP
קריירה עשירה, אבל בלי הצלחות בפלייאוף. ריוורס/AP

פיליפ ריוורס הודיע הערב (רביעי) על פרישה, לאחר 17 עונות ב-NFL. הקוורטרבק שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-39 והעביר את העונה החולפת במדי אינדיאנפוליס קולטס הכריז ש"פשוט הגיע הזמן" לסיים את הקריירה המרשימה שלו.

ריוורס נבחר במקום הרביעי בדראפט 2004 על ידי ניו יורק ג'איינטס ומיד נשלח לסן דייגו צ'ארג'רס במסגרת אותו טרייד מפורסם על איליי מאנינג. בקבוצה מקליפורניה, שבהמשך עברה מסן דייגו ללוס אנג'לס, הפך ריוורס לאגדה.

בשנתיים הראשונות שלו הוא ישב על הספסל, מאחורי דרו בריס וכאשר זה עזב, הפך לקוורטרבק הפותח ולא החמיץ אף משחק עד לסוף הקריירה שלו, במשך 15 שנים. בפלייאוף, לצערו, הוא לא זכה להצלחה גדולה מדי ורק פעם אחת, ב-2007, הצליח להצעיד את הצ'ארג'רס לגמר החטיבה.

ריוורס סיים את הקריירה במקום החמישי בכל הזמנים ביארדים בעונה הסדירה, עם 63,440, כאשר רק בריס, טום בריידי, פייטון מאנינג וברט פארב מקדימים אותו. הוא רשם 421 טאצ'דאונים מול 209 איבודים. בפלייאוף הוא סיפק 2,965 יארד, 16 טאצ'דאונים ו-10 איבודים ב-12 משחקים. כעת, בהתאם לתכנית המקורית שלו, הוא יעבור לאמן פוטבול תיכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully