וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אני מאמין בקבוצה, לא ביחידים - אבל ווילבקין הוא המנהיג שלנו"

20.1.2021 / 16:25

מאמן הצהובים מתכונן לריאל מדריד והתייחס גם לתלות ברכז: "אף אחד לא יכול לנצח משחקים לבד". ברשיה משלימה עם עזיבת קליין. כספי בספק. הבלאנקוס יגיעו בלי יוי ופרננדס

סקוטי ווילבקין עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
מאזן 3:6 בתשעת המשחקים האחרונים. מכבי תל אביב/דני מרון

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את ריאל מדריד. האלופה הישראלית מגיעה למשחק אחרי הניצחון במחזור הקודם על באסקוניה ובמאזן 9 ניצחונות מול 11 הפסדים, ואילו ריאל מדריד הפסידה שלשום בביתה לכוכב האדום בלגרד במשחק השלמה וניצחה 13 משחקים לעומת 7 הפסדים. בינתיים הג'נרל מנג'ר של ברשיה האיטלקית מאשר ששחקן הקבוצה טי ג'יי קליין בדרך למכבי תל אביב. סנדרו סנטורו אמר: "מבחינת קליין זה דבר גדול. לקבל הצעה מכזה מועדון גדל, קשה לא להיענות לשחקן".

בתוך כך, עומרי כספי סובל מוירוס בקיבה ולא נטל חלק באימון המסכם לקראת המשחק. בקבוצה מתכוונים לחכות למחר ובהתאם לתחושותיו של השחקן יוחלט האם ישותף בהתמודדות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
בשום שלב של העונה הקבוצה לא הצליחה לייצר רצף של יותר משני ניצחונות ביורוליג. ספרופולוס/אודי ציטיאט, .

מכבי תל אביב

כשנותרו 14 מחזורים לסיום העונה, הצהובים יודעים שעליהם להתחיל להשיג ניצחונות בקצב מהיר יותר ממה שעשו עד כה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ניצחה חמישה מעשרת משחקי הבית שלה עד כה, ובשום שלב של העונה לא הצליחה לייצר רצף של יותר משני ניצחונות. למרות זאת, הנתון שכן מעודד את הצהובים הוא שמהמחזור ה-12 עומד המאזן שלהם על שישה ניצחונות מול שלושה הפסדים, כך שלעומת פתיחת העונה, אין ספק כי הקבוצה שינתה את המגמה שלה.

במכבי תל אביב צריכים לחשוש מהעובדה שהדומיננטיות של סקוטי ווילבקין בשמונת המחזורים האחרונים עומדת בניגוד להצלחה הקבוצתית. בניצחונות הממוצע של ווילבקין עומד על 10.2 נקודות (9 מ-29 ל-3) ו-4 אסיסטים למשחק, ובהפסדים הוא 22.6 נקודות (8 מ-30 ל-3) ו-3 אסיסטים למשחק. מי שההצלחה שלו כן מתיישרת עם ההצלחה הקבוצתית הוא דראגן בנדר. בשבעת המחזורים האחרונים רשם הקרואטי 11.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בניצחונות כשהוא מקבל 21.5 דקות למשחק - ובהפסדים 3.6 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-17.5 דקות למשחק.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: טי ג'יי קליין סיכם עקרונית, עשוי להגיע כבר השבוע

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
"אף אחד לא יכול לנצח את המשחק לבד". ווילבקן/דני מרון

מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, קבוצה שלא משנה אם יש להם שחקנים חסרים, יש להם עדיין את האיכות לשחק נגד כל קבוצה. אנחנו צריכים להיות מפוקסים בתוכנית המשחק, כי הם יענישו אותנו על כל טעות. ננסה לבלגן את משחק ההתקפה שלהם ולא לתת להם מה שהם רוצים לעשות, ובהתקפה נביא את המשחק לסטנדרטים שלנו וכמו שאנחנו רוצים לשחק".

על התלות בסקוטי ווילבקין: "אני לא מאמין בהתעלות של יחידים אלא בקבוצה, אבל סקוטי הוא המנהיג שלנו, הוא הראה שהוא שחקן קלאץ', אנחנו רוצים לשתף את היכולת שלו ביחד, ושכולם יתמכו. אף אחד לא יכול לנצח את המשחק לבד. כדורסל זה משחק קבוצתי, אני מאמין במשחק הקבוצתי. נצטרך לעשות עבודה טובה, ריאל מדריד קבוצה טובה אבל גם אנחנו קבוצה טובה. אם נגרור את המשחק לסגנון המשחק שלנו, יש לנו הזדמנות טובה".

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
במיטבו. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד

בסיבוב הראשון במדריד גברו הבלאנקוס על מכבי תל אביב 63:79 והם עומדים על רצף של שישה ניצחונות רצופים ותשעה ניצחונות בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. ריאל היא הקבוצה היחידה שיאניס ספרופולוס עוד לא הצליח לנצח ביורוליג כמאמן מכבי תל אביב.

ריאל מגיעה למשחק ככל הנראה בסגל חסר במיוחד - רודי פרננדס שנפצע בהפסד לכוכב האדום מצטרף לסרחיו יוי ואנתוני רנדולף במצבת הפצועים של פאבלו לאסו. מי שיפגוש את מכבי לראשונה מאז עזב אותה לפני שנתיים הוא אלכס טיוס שהצטרף לקבוצה לאחרונה. במשחקו האחרון נגד מכבי תל אביב בשנת 2017, רשם טיוס 18 נקודות וקבוצות גלאטסראיי הביסה את הצהובים 63:102.

מי שאמורים להוביל את ריאל מחר הם וולטר טבארס, שנמצא בכושר מצוין, ורושם העונה 12.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק, טריי תומפקינס עם 10.8 נקודות למשחק, גבריאל דק שתפס תפקיד מרכזי, אלברטו אבלדה וניקולס לפרוביטולה, שנותר כרכז המרכזי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully