וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בא לרקוד? גמרי החטיבות ב-NFL ייערכו ביום ראשון

גרין ביי תארח את טמפה ביי ואת טום בריידי, שחולם על סופרבול עשירי בקריירה (ראשון, 22:05, 5 לייב). האלופה קנזס סיטי, כנראה עם פטריק מהומס, ממתינה לבפאלו (שני, 1:40, 5 לייב)

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. John Bazemore, AP
המבחן הכי גדול שלו העונה. בריידי/AP, John Bazemore

ארבע קבוצות בלבד נותרו במרוץ לגביע הלומברדי ובליל ראשון הקרוב נגלה מי תהיינה השתיים שייאבקו בעוד כשבועיים על התואר בסופרבול 55 בטמפה ביי. תחילה, הבאקנירס, שכאמור יארחו את הריקוד הגדול השנה, ינסו להפתיע בגרין ביי ומיד לאחר מכן, גמר ה-AFC יפגיש בין האלופה קנזס סיטי לבפאלו.

גרין ביי - טמפה ביי (ראשון, 22:05, 5 לייב)

בעונת האליפות של הפאקרס לפני עשור ניצח ארון רוג'רס את גמר החטיבה, אולם מאז הוא נחל הפסדים בכל פעם שהגיע למעמד. ההבדל, עד היום רוג'רס, המועמד הוודאי ל-MVP, לא אירח את הקרב על הסופרבול, מה שישתנה הפעם.

הבאקנירס מצדם, עשו את כל הדרך מהמקום החמישי בחטיבה, עם ניצחונות בוושינגטון וניו אורלינס ויוצאים כעת שוב לדרכים, כאשר דווקא הסופרבול עצמו יהיה משחק ביתי שלהם, אם יגיעו אליו. בעונה הסדירה הם אירחו את גרין ביי והחטיפו לה כהוגן, 10:38, בהופעה איומה של רוג'רס, אולם בכפור של למבו פילד זה יהיה סיפור אחר.

טמפה אמורה לקבל בחזרה את ויטה ואה, שחקן קו ההגנה המצוין ותקווה שגם אנטוניו בראון שהתעורר לאחרונה יהיה כשיר, אבל כל העיניים יופנו כמובן למפגש בין רוג'רס לטום בריידי, עבורו מדובר בגמר חטיבה מספר 14 (!) בקריירה. האם הוא גם יגיע לסופרבול העשירי שלו, או שמא הפעם זה תורו של רוג'רס?

קנזס סיטי - בפאלו (שני, 1:40, 5 לייב)

גמר ה-AFC יפגיש בין שתי המדורגות ראשונות בחטיבה וכנראה שממש עד לרגע האחרון נצטרך להמתין ולראות האם פטריק מהומס ישחק, אחרי זעזוע המוח שלו בשבוע שעבר. הקוורטרבק עבר מספר מבחנים בהצלחה ונראה שהוא יהיה כשיר, אולם יהיה מעניין לראות איך אירועי המפגש מול קליבלנד ישפיעו עליו.

בעוד שקנזס סיטי השיגה בשנה שעברה את האליפות המיוחלת שלה, הבילס ניצחו לפני שבועיים בפלייאוף לראשונה מזה 25 שנים ורוצים לחזור לסופרבול, אחרי שלא היו שם מאז ארבעת ההפסדים הרצופים שלהם בתחילת שנות ה-90. ההגנה נראתה טוב מול בולטימור, וג'וש אלן עשה התקדמות אדירה השנה. השאלה הגדולה היא האם זה מספיק כדי לנצח בארוהד.

* שרה תומאס נכללה הלילה בצוות השיפוט של הסופרבול ותהפוך לאישה הראשונה אי פעם שלוקחת חלק במשחק הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully