וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל ייעדר כחודשיים בשל קריש דם בריאות: "הבריאות שלי הייתה בסכנה"

24.1.2021 / 12:50

רכז מלאגה שנדבק בקורונה לפני מספר שבועות, סובל מתסמינים של קוצר נשימה. הוא יחמיץ את משחקי הנבחרת בחודש הבא בפולין

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

קפטן נבחרת ישראל גל מקל, ייעדר בחודשיים הקרובים בעקבות מה שהוגדר כ"סיבוך של קורונה", ויחמיץ את חלון הנבחרת בחודש הבא בפולין. רכז מלאגה שנדבק בקורונה לפני מספר שבועות, סבל מתסמינים של הנגיף, התאושש וחזר לפעילות, אבל לאחרונה חש קוצר נשימה והתברר שפיתח קריש דם בריאות.

"לפני כחודש נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה בעודי מחלים משבר בכף היד", סיפר מקל לאתר איגוד הכדורסל. "יחד איתי נדבקו אשתי והבן שלי ובילינו שבועיים בבית בבידוד. לי היו תסמינים של חום, כאבי שרירים, חולשה ואיבוד טעם וריח. לאט לאט הדברים השתפרו ואחרי כשבועיים חזרתי לפעילת קלה, אבל באחד מהימים הרגשתי קצת קוצר נשימה ועברתי בדיקות שגילו שכתוצאה מהנגיף התפתח לי קריש דם בריאות. התחלתי טיפול תרופתי של מדללי דם. טיפול זה ימנע ממני מלקיים פעילות עם מגע בתקופה הקרובה. אני מרגיש הרבה יותר טוב, חוזר לפעילות גופנית בהדרגה בדרך להחלמה מלאה בקרוב".

גל מקל במדי מלאגה. מתוך האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
"הבריאות שלי הייתה בסכנה". מקל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מלאגה

"בהתחלה הבשורה הזו מצאה אותי מאוכזב מאוד כשהבנתי שלא אוכל לשחק בתקופה הקרובה עם קבוצתי מלאגה וכמובן בחלון הקרוב עם הנבחרת, אבל בראייה רחבה יותר, התופעה בה נתקלתי יכלה לסכן את הבריאות שלי בצורה חמורה וטוב שהצלחנו לעלות על הדברים מבלי לגרום כל נזק", הוסיף מקל." אני צפוי לחזור לפעילות מלאה לקראת השלבים האחרונים של העונה וכמובן לנבחרת ישראל בפעילות הבאה שלה. המקרה שלי יכול ללמד שיעור שגם אני, בן 32, בכושר גופני גבוה ובמצב גופני תקין לחלוטין עלול להסתבך עם וירוס הקורונה ולכן חשוב מאוד שכולנו נדע לא לזלזל בנגיף ובתוצאותיו בתקווה לסיים עם המגיפה בהקדם האפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully