וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה עם 15 נשים וניסיון בריחה לשוטרים דרך הגג: בריל אמבולו מסתבך

ב"בילד" טוענים שחלוץ מנשנגלדבאך שנתפס מבלה במסיבה, ניסה להימלט מהשוטרים בדרך יצירתית. השוויצרי מכחיש: "ראיתי משחק כדורסל אצל חבר"

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 0:1/ספורט 1

בקיץ 2016, אחרי לא מעט הצעות מקבוצות גדולות באירופה, החליט החלוץ השוויצרי בריל אמבולו לחתום בשאלקה, ששילמה עבורו למעלה מ-20 מיליון יורו לקבוצתו דאז באזל, כשהוא בן 19 בלבד. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. אמבולו שותף בשבעה משחקים בלבד בעונתו הראשונה בה כבש שני שערי ליגה. בעונה שלאחר מכן כבש שלושה שערים ובזאת שאחריה חמישה. שאלקה החליטה להיפרד ממנו והוא עבר לבורוסיה מנשנגלדבאך.

בשתי עונות בגלדבאך, אמבולו היה חתום על לא מעט עבירות משמעת, שבגינן החמיץ לא מעט משחקים. בעונה שעברה, ב-28 הופעות הוא מצא את הרשת שמונה פעמים והעונה ב-14 משחקים יש לו רק שלושה שערים, אחרי שהחמיץ כמה משחקים כולל המשחק האחרון של גלדבאך, שנגמר בניצחון 0:1 על ורדר ברמן.

הסיבה שאמבולו החמיץ את המשחק האחרון? על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, הוא הפר את הנחיות הקורונה בגרמניה כשבילה במסיבה רבת משתתפים, ללא מסכות וללא שמירת מרחק. ואם זה לא מספיק, כשהמשטרה הגיע למקום ודפקה בדלת, אמבולו ניסה להימלט. על פי הדיווח, הוא עלה לגג המבנה דרך אחד החלונות, וניסה להסתנן לדירה אחרת, עד שנתפס על ידי השוטרים. באותה מסיבה בילו 23 צעירים - מתוכם 15 נשים, שעל פי הדיווח היו לבושות בלבוש מינימלי.

מאוחר יותר הכחיש אמבולו שלקח חלק במסיבה בפוסט שהעלה באינסטגרם: "ביליתי עם חבר, ישבנו אצלו בבית וצפינו במשחק כדורסל. אני מודה, זה היה טפשי מצדי, אבל לא נכון שאומרים שביליתי במסיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully