וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזון", עזרה", "החלמה": הנאום של קיירי אירווינג מדאיג את ברוקלין

הרכז השנוי במחלוקת חזר לאימונים, ניסה להסביר מה עבר עליו, הבהיר ש"פנה לעזרה" ומחפש "הדרכה", הודה שהאירועים בארה"ב הסעירו אותו, ובברוקלין חוששים: "לא ברור אם הוא מאוזן"

קיירי אירווינג, ברוקליו נטס. מתוך הטוויטר של ברוקלין נטס, צילום מסך
ככה נראה מישהו שמאושר לחזור? אירווינג/צילום מסך, מתוך הטוויטר של ברוקלין נטס

קיירי אירווינג חזר, אבל בברוקלין עדיין תוהים איזה שחקן יקבלו. הגארד המצוין של הנטס שב לאימונים שבועיים אחרי ההיעלמות המסתורית, ערך אתמול (שלישי) אימון מלא עם ברוקלין וצפוי לשחק מול קליבלנד בלילה שבין רביעי לחמישי, במה שיהיה המשחק הראשון של אירווינג, ג'יימס הארדן וקווין דוראנט יחד.

הרכז השנוי במחלוקת לא סיפר בפירוט על הדברים שעברו עליו, אבל ניכר היה שהוא עדיין נסער, כשישב די מכונס בתוך עצמו, מדבר על הצורך ב"איזון". וגם כשאמר "זה הזמן להמשיך, אני שמח לחזור", עשה זאת בפנים חתומות.

כזכור, הרכז ששיחק לאחרונה במדי ברוקלין ב-6 בינואר נגד יוטה, לא הופיע למשחקים האחרונים של הנטס "מסיבות אישיות", ובמשך כמה ימים אפילו מאמן ברוקלין סטיב נאש לא ידע היכן הוא נמצא בדיוק. הכוכב תועד במסיבת יום הולדת של אחותו בקליפורניה כשהוא ללא מסיכה ולוקח חלק בהתקהלות אסורה - דבר שבגינו נקנס ב-50 אלף דולר על ידי ה-NBA.

אתמול אירווינג אמר שההיעדרות שלו הייתה בגלל "עניינים אישיים ומשפחתיים", הבהיר שהוא היה "זקוק להפסקה", ציין שהוא מבין בצורך ב"הדרכה" ושהוא בסך הכול מנסה למצוא איזון במשהו שאין לו - "חיים נורמליים". הוא שוב ציין שהוא מנסה לשלב בין כדורסל לבין אקטיביזם חברתי, ואחר כך העלה פוסט באינסטגרם שבו הוא נראה פוסע מהורהר וכתב: "אני בן אדם. אני לא שונה מכם. אני מחלים". בברוקלין ניתחו את ההופעה של אירווינג, וב"netsdaily" נכתב: "נראה שהוא מחפש את האיזון, לא ברור אם כבר הצליח למצוא אותו".

"פשוט קרו הרבה עניינים משפחתיים ואישיים, וככה אני רוצה להשאיר את זה", אמר אירווינג, כשהוא מסרב להרחיב על מה עבר עליו בתקופת ההיעדרות. הוא שוב אמר שהוא חייב "לעשות את ההפרדה בין מה שקורה כאן לבין זה שאני משחק כדורסל מקצועני ומה שקורה בעולם", ובברוקלין טוענים: "אירווינג היה מאוד נסער מהאירועים בארה"ב, ומההתפרעות בוושינגטון, במיוחד לאור העובדה שהמתפרעים שם לא זכו לאותו יחס של המפגינים השחורים"

עוד בוואלה!

אחרי ההיעלמות: קיירי אירווינג הצטרף לאימוני ברוקלין, ומתכונן לבכורה לצד הארדן ודוראנט

לכתבה המלאה

.

אתמול קיירי אמר: "אשקר אם אני אשב ואגיד שאני לא מרגיש מה קורה בעולם ואני לא מקדיש לזה תשומת לב. יש לי פשוט אחריות גדולה להמשיך לשרת את הקהילה שלי בזמן שאני משחק, ולהמשיך להיות מחויב לדברים שהם גדולים יותר מאיתנו.

"עם כל מה שקורה בעולם, חברתית, קשה להתעלם מזה. אני רוצה לעשות שינויים. יש כל כך הרבה קהילות מדוכאות. קורים בעולם דברים הרבה יותר גדולים מאשר לשים כדור בתוך טבעת. זה האיזון, לדעת שאני יכול לממש את האחריות שלי".

אירווינג הודה: "אין שום דבר נורמלי בחיים שלי. זה משהו שלמדתי לקבל אותו ולאמץ. אנסה לנצל את זה כדי לשנות דברים שאני רוצה לראות בעולם... העולם הוא מקום משוגע לפעמים, אבל כל עוד אנחנו אומרים אחד לשני את האמת על איך שאנחנו מרגישים, זה דבר גדול. וכדי להיות אמיתי, אני צריך להיות כן עם עצמי. זה עניין של איזון. קראתי לעזרה. ועכשיו יש לי הרבה מנטורים והרבה אנשים שבאו והורידו דברים ממני".

בינתיים, במקביל, הוא גם צריך לחזור לסיטואציה חדשה מבחינה מקצועית, כשהוא משחק לצד עוד כוכב, ג'יימס הארדן, בברוקלין המתחדשת. בשני המשחקים הראשונים הארדן וקווין דוראנט הוכיחו שהם מסתדרים לא רע בלעדיו. "אני נרגש מאוד", אמר אירווינג, "כולנו פה אחים, ואנחנו בונים משהו חדש, מתקדמים לשלב הבא". עם זאת, בברוקלין יודעים: "יהיה מעניין לראות אותו חוזר מההפוגה הזאץ היישר לסיטואציה החדשה והמורכבת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully