וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סינטאיהו סלליך ואנתוני וארן בספק גדול למשחק מול הפועל חדרה בשני

20.1.2021 / 8:03

שחקן הכנף שוב סובל מפציעה ולא אמור לקחת חלק במפגש הקרוב, החלוץ שחזר להתאמן מתאושש ממחלת הקורונה. במועדון צפויים לסכם בקרוב עם מיגל ויטור על חוזה לעונה נוספת

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

סינטאיהו סלליך ואנתוני וארן בספק גדול למחזור חזרת ליגת העל בסוף השבוע. אף שהפועל באר שבע תשחק רק ביום שני מול הפועל חדרה, שני השחקנים הקדמיים לא צפויים לשחק. הדברים ברורים יותר לגבי סלליך ששוב סובל מפציעה. וארן לעומתו עדיין מתאושש ממחלת הקורונה ואפילו שהוא כבר חזר להתאמן, נראה שבהפועל באר שבע לא ייקחו איתו סיכון ויעדיפו להמתין עד למשחק במחזור שאחרי כן בעוד שמונה ימים מול בני סכנין. השניים החמיצו גם את המשחק האחרון לפני הפגרה הכפויה.

בתוך כך נקבע כי רק ביום ראשון הקרוב, יממה לפני המשחק מול הפועל חדרה, יעלו לראשונה שחקני הפועל באר שבע על הדשא באצטדיון טרנר ויקיימו על משטח הדשא את האימון המסכם למשחק. כזכור, התקבלו כל האישורים הנדרשים לחזרה לטרנר והמפגש הראשון על הדשא יהיה בין הפועל באר שבע להפועל חדרה ביום שני. בקבוצה מאמינים כי אחרי הנדידה הארוכה לאצטדיונים השונים, השיבה הביתה תסייע לקבוצה בחלק השני של העונה אפילו שהקהל עוד רחוק מלשוב ליציעים.

אנתוני וארן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
חזר לאימונים. וארן/דני מרון

במועדון צפויים לסכם בקרוב עם מיגל ויטור על חוזה לעונה בשכר דומה לזה שהיה לו העונה אחרי קיצוץ הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully