וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד מיואש, באנגליה טוענים: "שבצ'נקו המועמד המוביל להחליפו"

מאמן הבלוז מרגיש את כסאו רועד לאחר ההפסד 2:0 מול לסטר, האוקראיני יחליפו על הקווים? ג'יימס מדיסון חגג: "לא בטוח שתראו קבוצה שמשחקת יותר טוב מאיתנו"

תקציר: לסטר - צ'לסי 0:2/ספורט 1

הרבה שביעות רצון נרשמה אמש (שלישי) בקרב שחקני לסטר, לאחר שהקבוצה של ברנדן רוג'רס גברה 0:2 על צ'לסי ועלתה לפסגת הפרמיירליג. השועלים הראו עליונות על היריבה החל משריקת הפתיחה ויכלו אף להגדיל את יתרונם ולצאת עם ניצחון גבוה יותר. כעת, סופרת לסטר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ועל אף שמנצ'סטר סיטי צריכה עוד להשלים שני משחקים חסרים, נראה שלסטר השנה תדבר חזק בצמרת.

לעומת זאת, צ'לסי ממשיכה בתקופה העגומה בה היא נמצאת ורושמת הפסד חמישי בשמונה המחזורים האחרונים. אם ניצחון החוץ 0:1 על פולהאם במחזור שעבר נתן מעט אוויר לנשימה לפרנק למפארד, ההפסד - ובמיוחד היכולת אתמול - ערערו שוב את מעמדו של מאמן הבלוז.

בממלכה טוענים שהמועמד המוביל להחליף את למפארד על הקווים בסטמפורד ברידג' הוא לא אברהם גרנט, אלא חלוץ העבר האוקראיני, אנדריי שבצ'נקו, ששיחק בעבר במועדון. שבצ'נקו מאמן כיום את נבחרת אוקראינה ועל פי סוכנויות ההימורים באנגליה נראה שהוא מחזיק בסיכויים הכי גבוהים להתמנות למאמן הקבוצה בימים הקרובים.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
מרגיש את הכסא רועד? למפארד/רויטרס

התגובות

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר בסיום: "ספגנו מוקדם, וזה מאוד מאכזב, אין תירוצים. השער השני היה אפילו מאכזב עוד יותר. לסטר קבוצה טובה והם בכושר טוב - אנחנו לא מגלים יכולת טובה. יכולנו להיות טובים יותר, אין דרך יפה להציג את זה".

מאמן הבלוז ניסה להסביר מה השתבש לקבוצתו: "היינו במקום מאוד טוב בדצמבר. היינו במקום השני, ורחוקים רק שתי נקודות מהפסגה. אולי שאננות היא הגורם לירידה ביכולת. יש רק דרך אחת לצאת מהמצב אליו נקלענו וזה רק באמצעות עבודה קשה. היום לסטר היו יותר טובים מאיתנו".

קשרה של לסטר ג'יימס מדיסון, שנבחר לאיש המשחק: "זה נחמד שאנחנו במקום הראשון, אמנם בטח זה לא יחזיק יותר מ-24 שעות אבל מבחינה פסיכולוגית זה לא רע. עבדנו מאוד קשה וזה הישג נהדר בשבילנו. אני בכלל לא בטוח שתראו העונה קבוצה שמשחקת יותר טוב מאיתנו. לדעתי הברקנו היום והקרדיט צריך ללכת גם למאמן, שעשה שינויים קטנים שניצחו את המשחק".

שחקן לסטר ג'יימס מדיסון עם הארווי בארנס. רויטרס
גאה במיקום של הקבוצה. מדיסון/רויטרס

המספרים

* צ'לסי הצליחה לשמור על שער נקי רק ב-17 אחוז מסך משחקי החוץ שלה תחת שרביטו של פרנק למפארד כמאמן (חמישה משחקים מתוך 29). זהו האחוז הנמוך ביותר של כל מאמן צ'לסי לדורותיה.

* ג'יימס מדיסון כבש בשלוש הופעות ליגה ברציפות - לראשונה בקריירה שלו.

* מאז תחילת העונה שעברה, צ'לסי היא הקבוצה השנייה שספגה הכי הרבה שערים לכל אורך התקופה (50). מקדימה אותה ניוקאסל, שספגה 52.

* מאז עונת 2015/16, אז זכתה באליפות, בילתה לסטר בפסגת הפרמיירליג 175 פעמים. לצורך העניין, מנצ'סטר יונייטד הוליכה את הליגה בתקופה זו 56 פעמים. רק שלוש קבוצות מקדימות את השועלים מבחינת נתון זה: מנצ'סטר סיטי - 547 פעמים, ליברפול 534 וצ'לסי - 194.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully